English

برگزاری یادواره شهدای گیلانی دوران پیروزی انقلاب در رشت

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه یادواره شهدای دوران پیروزی انقلاب در این استان همزمان با مراسم سراسری «میهمانی لاله ها»، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در رشت برگزار می‌شود، گفت: این مراسم ۱۸ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

برگزاری یادواره شهدای گیلانی دوران پیروزی انقلاب در رشت

به گزاش خبرگزاری موج از گیلان، محمدرضا داوطلب، امروز با اعلام اینکه نهال انقلاب در بهمن ۵۷ با رهبری داهیانه امام خمینی(ره) و روحیه انقلابی و آزادی خواه ملت به ثمر نشست، اظهار کرد: امروز این نهال به برکت خون هزاران شهید پا گرفته و تناور شده است.

وی چهل‌سالگی انقلاب را نشان دهنده سال ها عزت و اقتدار و خودباوری و ایمان دانست و افزود: چهل سال استقامت، ولایتمداری، استکبارستیزی و پایمردی مردم همیشه در صحنه ایران با وجود فشارهای همیشگی دشمن در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، نظامی و فرهنگی، از جمهوری اسلامی نظامی قدرتمند ساخته است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران الگوی مردم سالاری دینی را به جهانیان عرضه کرده و زمینه شکوفایی استعدادها و کمال انسانی را فراهم آورده است، خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که با نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت از دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسداری کنیم.

وی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: یادواره شهدای دوران پیروزی انقلاب در استان گیلان همزمان با مراسم سراسری «میهمانی لاله ها»، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در رشت برگزار می‌شود.

داوطلب حجت الاسلام والمسلمین ولی الله عادلی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گیلان را سخنران مراسم مذکور دانست و یادآور شد: این مراسم که ساعت ۱۵ عصر روز پنجشنبه، ۱۸ بهمن ماه در گلزار شهدای رشت برگزار می شود، با مداحی سید رضا امیری همراه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه