English

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی :

مشکلات زیرساختی مسکن‌مهر تا دو سال آینده به اتمام می‌رسد

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت:حل مشکلات زیرساختی و آب و برق مسکن‌مهر تا دو سال آینده به اتمام می‌رسد و بحث فروش و انتقال مالکیت مسکن مهر به صاحبان آن بر اساس قیمت کارشناسی هم اختیارات خوبی است که امیدوارم کمک کار شود.

مشکلات زیرساختی  مسکن‌مهر تا دو سال آینده به اتمام می‌رسد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، صدیف بدری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات چندین ساله مسکن های مهر در سطح کشور اظهارکرد:حل مشکلات زیرساختی و آب و برق مسکن‌مهر تا دو سال آینده به اتمام می‌رسد و بحث فروش و انتقال مالکیت مسکن مهر به صاحبان آن بر اساس قیمت کارشناسی هم اختیارات خوبی است که امیدوارم کمک کار شود.

وی با اشاره به بالا بودن قیمت مسکن نیز بیان کرد: هم اکنون متاسفانه با قیمت‌های حبابی مسکن روبه‌رو هستیم که افزایش قیمت مصالح ساختمانی اصلی‌ترین دلیل این مسئله اطلاق می‌شود که این موضوع نیازمند  نظارت و برنامه‌ریزی دقیق و منسجم دارد چرا که با قدرت خرید مردم این قیمت ها فاصله زیادی دارد.

احداث 400 هزار واحد مسکونی در سطح کشور

بدری

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت:اقداماتی در ارتباط با توسعه ساخت مسکن در سطح کشور انجام یافته است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته تا دو سال آینده 400 هزار واحد مسکونی درسطح کشور احداث می‌شود که این یک اقدام موثر و مناسب خواهد بود

وی بیان کرد: تسهیلات 12 تا 15 ساله با بهره 6 تا 8 درصد به این مساکن ارائه می‌شود و جامعه هدف افراد نیازمند جامعه است که انتظار می‌رود دولت برنامه‌ریزی مناسب در احداث و تحویل این مساکن داشته باشد که این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت و اساسی بوده و باید مورد توجه واقع شود.

بدری بیان کرد: به تفکیک ساخت این واحدها  100 هزار واحد آن در شهرهای جدید، 100 هزار واحد توسط نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد و انجمن های خیرین مسکن ساز و 200 هزار واحد هم در بافت‌های فرسوده احداث می‌شود

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه