English

همزمان با دهه مبارک فجر؛

۳ مرکز تخصصی مشاوره در خمینی شهر افتتاح شد

همزمان با دهه مبارک فجر 3مرکز تخصصی مشاوره در خمینی شهر افتتاح شد.

3 مرکز تخصصی مشاوره در خمینی شهر افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، همزمان با ایام الله دهه فجر ۳ مرکز تخصصی مشاوره در خمینی شهربا حضور معاون کل پیشگیری بهزیستی استان اصفهان و فرماندار و شهردار خمینی شهر افتتاح شد.

معاون کل پیشگیری بهزیستی استان اصفهان در افتتاح مراکز مشاوره خمینی شهر اظهار داشت: می توانیم  مثبت گرایی را تقویت کنیم باید بار مثبت را به جامعه منتقل کنیم و نیازهای شهرستان باید بررسی شود و مسائل بومی و فرهنگی باید در آن لحاظ شود.

سعید محمدی اذعان کرد: از موضاعاتی که توسعه بنیاد کشور است پایه توسعه سلامت است واین به مهمترین عنصر اجتماع که خانواده است بر می گردد و کلینیکها باید  منشا خدمات موثری باشند.

وی ادامه داد:مراکز خوب باید بتوانند مشکلات خانواده ها را رفع کنند اعتیاد وطلاق از مهمترین موضوعات ومشکلات جامعه است.

رییس اداره بهزیستی شهرستان خمینی شهر گفت: 16مرکز مشاوره در سطح شهرستان فعالیت دارندکه 6مرکز در حوزه تخصصی فعالیت دارد و10مرکز در حوزه  عمومی مشغول خدمت رسانی هستند.

داوود ترابی تصریح کرد: مراکز مشاوره وابسته به بخش خصوصی و تحت نظارت اداره بهزیستی هستند.

وی با توجه به این نکته که باید در بهزیستی با مردم همراه باشیم افزود پیگیری مسائل اجتماعی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

ترابی ادادمه داد: وظیفه است که زمینه آموزش و پیشگیری  را مهیا کنیم و موضوعات و آسیب های اجتماعی شهرستان را مورد بررسی قرار داده ودر رفع حل آسیبها تلاش کنیم وبرای  پیشرفت علم کارکنیم تا  اطلاعات مردم  به روز شود.

رییس اداره بهزیستی خمینی شهر

 رییس اداره بهزیستی خاطرنشان کرد: قطعا یکی از زیرساخت ها در این مسئله مراکز مشاوره و فعالیت در نقاط مختلف شهرستان در قالب کارگروه های اجتماعی در اهداف دیده شده است.

ترابی تعامل کارگروه ها در قالب گروه های اجتماعی محور بین مردم راخواستار شد و گفت: هدف این است که مردم را با مسائل پیرامونی آشنا کنیم و از توانمندی مردم برای رفع معضلات جامعه استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید با آگاهی مسیر خود را انتخاب کنندکه اداره بهزیستی برای تسهیل این امر 120 ساعت آموزش عمومی که هر 15 روز با کمک شهرداری های خمینی شهر، درچه، کوشک، اصغرآباد و دو روستای تیرانچی و قلعه امیریه در سال آینده اجرا می شود در دستور کارقرار گرفته است.

رییس اداره بهزیستی شهرستان خمینی شهر در پایان گفت: برای ادامه فعالیتهای مشاوره ای وارائه خدمات به مردم به  صورت خانوادگی و فردی و انجام مراحل مشاوره به مراکز فعال مشاوره در سطح شهرستان معرفی می شوند و خدمات لازم را بدست می آورند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه