English

دبیر نخستین جشنواره بین المللی فیلم شهرهای میراث جهانی یزد؛

۶۳ اثر در دو گروه سنی به نخستین جشنواره بین المللی فیلم شهرهای میراث جهانی یزد رسید

دبیر نخستین جشنواره بین المللی فیلم شهرهای میراث جهانی یزد گفت: 63 اثر در 2 گروه سنی نوجوان و جوان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

63 اثر در دو گروه سنی به نخستین جشنواره بین المللی فیلم شهرهای میراث جهانی یزد رسید

به گزارش خبرگزاری موج یزد، عباس ملازینلی دبیر نخستین جشنواره بین المللی فیلم شهرهای میراث جهانی یزد افزود: از زمان انتشار فراخوان که 11 بهمن ماه سالجاری تا 12 اسفند ماه مهلت برای تولید و ارسال اثر بود 63 اثر در 2 گروه سنی نوجوان و جوان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی اظهار داشت: از این تعداد 2 اثر به دلیل رعایت نکردن زمان قانونی فیلم حذف شد و از میان آثار قابل قبول طبق ضوابط جشنواره 47 اثر در گروه سنی 14 تا 17 سال و 14 اثر در گروه سنی 18 تا 21 سال بود.

ملازینلی افزود: هیات انتخاب جشنواره متشکل از سید جلال دهقانی اشکذری، رقیه توکلی و مسعود آستانداری که از فیلمسازان موفق یزد و کشور هستند 61 اثر را مورد ارزیابی قرار دادند و در این میان به اتفاق 30 اثر را برای ورود به بخش مسابقه معرفی نمودند که 24 اثر در گروه سنی 14 تا 17 سال و 6 اثر در گروه سنی 18 تا21 سال هستند.

اختتامیه نخستین جشنواره بین المللی فیلم یزد، شهر میراث جهانی، 18 اسفندماه در یزد برگزار می شود که در نهایت 2 فیلم برگزیده در هر گروه سنی، برای حضور در مرحله بین المللی جشنواره، به سازمان شهرهای میراث جهانی (OWHC) معرفی خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه