English

دبیر نخستین جشنواره بین المللی فیلم در استان یزد اعلام کرد:

اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم فجر یزد ۱۸ اسفندماه

دبیر نخستین جشنواره بین المللی فیلم در استان یزد گفت: اعلام آثار راه یافته به جشنواره بین المللی فیلم در یزد 14 اسفندماه، داوری آثار راه یافته به جشنواره 16 تا 17 و اختتامیه جشنواره 18 اسفندماه سال جاری انجام خواهد شد.

اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم فجر یزد 18 اسفندماه

به گزارش خبرگزاری موج یزد، عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد و دبیر نخستین جشنواره بین المللی فیلم در استان یزد افزود: سید جلال دهقانی اشکذری ، رقیه توکلی و مسعود آستانداری اعضای هیات انتخاب این جشنواره بین المللی فیلم فجر در یزد هستند.

وی ادامه داد: سید جلال دهقانی اشکذری متولد 1361 یزد، کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینمای ایران و دانش‌آموخته رشته ادبیات است و ساخت 25 فیلم کوتاه و مستند، چهار تله فیلم، نویسندگی و کارگردانی سه سریال را در کارنامه خود دارد.

این مسئول بیان داشت: رقیه توکلی گردفرامرزی متولد ١٣٦٤ یزد، دارای مدرک کارشناسی سینما و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره تهران و مدرس سینما و عکاسی است و نویسندگی و کارگردانی فیلم سینمایی مادری را در کارنامه خود دارد و برنده ده‌ها جایزه ملی و بین‌المللی در حوزه فیلمسازی است.

به گفته ملازینلی، مسعود آستانداری متولد 1365 یزد، مستند ساز، تصویربردار، تدوینگر و فارغ التحصیل رشته سینما و تعداد زیادی فیلم مستند اجتماعی ساخته است.

جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه یزد برای نخستین بار در 2 گروه سنی 14 تا 17 سال و 18 تا 21 سال به صورت داستانی، مستند و کلیپ با عنوان اگر یک روز در شهر میراث جهانی باشید از چه چیزی بازدید خواهید کرد، برگزار خواهد شد.

اعلام آثار راه یافته به جشنواره 14 اسفندماه، داوری آثار راه یافته به جشنواره 16 تا 17 و اختتامیه جشنواره 18 اسفندماه سال جاری انجام خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی