English

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد عضو هیأت انتخاب چهره برتر هنر انقلاب

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد با حکم معاون حوزه هنری کشور عضو هیأت انتخاب چهره برتر هنر انقلاب در استان یزد شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد عضو هیأت انتخاب چهره برتر هنر انقلاب

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سردار رضا هدایتی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد هم با اشاره به لزوم زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: فروردین، ماه عروج شهیدان علی صیاد شیرازی و سیدمرتضی آوینی است و باید در راستای معرفی و بزرگداشت این شهدای والامقام اقدام شایسته صورت گیرد.

هدایتی بر تعامل هر چه بیشتر این دو نهاد در ابعاد مختلف تأکید کرد و افزود: باید با برنامه‌ریزی مناسب و هدفمند، برنامه‌های خوب و اثربخش در هفته هنر انقلاب اسلامی در استان برگزار شود.

این یادگار دفاع مقدس، معرفی چهره برتر هنر انقلاب در استان یزد را اقدامی مؤثر و ارزشمند دانست و با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استان تصریح کرد: هنرمندان با خلق آثار فاخر و ماندگار می‌توانند پیام انقلاب و شهدا را به جامعه به‌ویژه نسل جوان منتقل کنند.

در ادامه، جدیدترین تولیدات حوزه هنری یزد در سال 97 به مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اهدا شد که وی ضمن قدردانی از رئیس حوزه هنری یزد و خالقان آثار، این محصولات را آثاری باارزش خواند.

در پایان این دیدار، حکم انتصاب سردار هدایتی به عنوان عضو هیأت انتخاب «چهره برتر هنر انقلاب» در استان یزد که از طرف معاون هنری حوزه هنری کشور و دبیر ستاد هفته هنر انقلاب اسلامی صادر شده، اعطا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی