English

رئیس حوزه هنری یزد:

هفته هنر انقلاب باید باشکوه گرامی داشته شود

رئیس حوزه هنری یزد در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بر مشارکت بیش از پیش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر نهادهای فرهنگی هنری استان در زمینه برگزاری هر چه باشکوه‌ترین برنامه‌های این هفته تأکید کرد.

هفته هنر انقلاب باید باشکوه گرامی داشته شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمد صادق کوچک زاده رئیس حوزه هنری یزد در دیدار با مجید جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، همزمان با سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم، سید مرتضی آوینی از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی از 20 تا 27 فروردین 98 در یزد خبر داد.

محمدصادق کوچک‌زاده بر مشارکت بیش از پیش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر نهادهای فرهنگی هنری استان در زمینه برگزاری هر چه باشکوه‌ترین برنامه‌های این هفته تأکید کرد.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته چهره سال هنر انقلاب در ستاد مرکزی در تهران انتخاب و معرفی ‌می‌شد اظهار داشت: در طلیعه دهه پنجم پیروزی انقلاب اسلامی تدابیری اندیشیده شده تا از سال 98 در مراکز استانی نیز هنرمند سال استان توسط هیأت انتخاب که متشکل از افراد حقیقی و حقوقی است، معرفی شود.

به گفته دبیر ستاد بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یزد ، چهره برتر هنر انقلاب استان از بین رشته‌های مختلف هنری انتخاب و به ستاد مرکزی در تهران معرفی خواهد شد.

کوچک‌زاده افزود: همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در یزد، از هنرمندان برگزیده و چهره برتر هنر انقلاب در استان تقدیر می‌شود.

در این دیدار که سالکی معاون فرهنگی این نهاد هم حضور داشت، رئیس حوزه هنری یزد از همراهی و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در برگزاری برنامه‌های هفته هنر انقلاب و سایر بخش‌ها قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه