English

به‌منظور تنظیم بازار شب عید کرمانشاه،

برگزاری نمایشگاه ویژه کالاهای اساسی و توزیع میوه با نرخ دولتی از ۱۰ روز دیگر

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: نمایشگاه عرضه کالا و فروش فوق‌العاده برای تنظیم بازار شب عید برگزار می‌شود و همچنین میوه‌های نرخ دولتی نیز تا 10 روز دیگر وارد بازار فروش می‌شوند.

برگزاری نمایشگاه ویژه کالاهای اساسی و توزیع میوه با نرخ دولتی از 10 روز دیگر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، هدایت حاتمی در نشست ستاد تنظیم بازار کرمانشاه با تأکید بر اینکه کالاهای اساسی مردم به‌ویژه اقشار ضعیف جامعه در ایام عید به شکل مناسبی تأمین شود، ابراز داشت: در جهت تنظیم بازار شب عید کرمانشاه برنامه‌های متعددی ازجمله فروش فوق‌العاده و برپایی نمایشگاه عرضه کالاهای موردنیاز مردم در محل نمایشگاه‌های دائمی و دیگر جاهای تعیین‌شده در نظر گرفته‌شده است.

وی در خصوص کم و کیف برگزاری نمایشگاه ویژه کالاهای اساسی شب عید، اظهار داشت: کالای اساسی همچون گوشت قرمز، مرغ و هزار تن شکر و همچنین کالاهایی با فروش فوق‌العاده در این نمایشگاه عرضه می‌گردد و امیدواریم بتوانیم با این کار بخشی از نیاز اقشار آسیب‌پذیر جامعه را تأمین کنیم.

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: حدود ۱۶۰۰ تن سیب و پرتقال برای شب عید مردم ذخیره‌سازی شده است که در قالب یک شبکه مناسب در سطح کلیه شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

وی با تأکید به ایجاد تنظیم بازار شب عید و جلوگیری از هرگونه گران‌فروشی و سوءاستفاده، بیان داشت: توزیع میوه باقیمت دولتی از ۱۰ روز دیگر آغاز می‌شود و امیدواریم با این تدبیر شاهد یک تعادل مناسب در قیمت میوه شب عید مردم باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی