English

فرماندار شهرستان تفت بیان کرد:

ضرورت مشارکت شوراها در تعریض مسیرهای منتهی به تفرجگاه روستایی تفت

فرماندار تفت گفت: برای تعریض مسیرهای منتهی به تفرجگاه های روستایی تفت نیازمند مشارکت مردم، دهیاران و شوراها در آزادسازی مسیر جاده‌های روستایی است و اعتبارات دولتی به‌تنهایی پاسخگوی نیازهای مردم این مناطق نیست.

ضرورت مشارکت شوراها در تعریض مسیرهای منتهی به تفرجگاه روستایی تفت

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمد محامدی فرماندار تفت در جلسه بررسی مشکلات دهستان پیشکوه اظهار داشت: نیاز است در مرکز استان، جمعیت شناور در کنار جمعیت ثابت شهرستان تفت در هنگام تقسیم اعتبارات دیده شود.

وی با اشاره به مشکلات ترافیکی در چند هفته اخیر به دلیل بارش برف و استقبال گردشگران از منطقه سانیج و سخوید افزود : برنامه‌ریزی برای ساماندهی این تفرجگاه در دستور کار قرار دارد.

فرماندار تفت تصریح کرد: برای تعریض مسیرهای منتهی به تفرجگاه های روستایی تفت نیازمند مشارکت مردم، دهیاران و شوراها در آزادسازی مسیر جاده‌های روستایی است و اعتبارات دولتی به‌تنهایی پاسخگوی نیازهای مردم این مناطق نیست.

محامدی در ادامه گفت: در مدت اخیر و با بارش‌های صورت گرفته در شهرستان، راهداران تمام سعی خود را برای پاک‌سازی مسیرهای شهرستان به کار بسته‌اند که از تلاش های آنها تشکر می‌ کنیم.

طرح آبرسانی غدیر روستاهای تفت تا پایان سال افتتاح می شود

وی به مشکلات آبرسانی به روستاهای این دهستان اشاره و خاطرنشان کرد: در تابستان گذشته تأمین آب 235 روستای شهرستان از طریق آب‌رسانی سیار بود و حجم زیادی از فعالیت مدیریت شهرستان به ساماندهی امور آب‌رسانی سیار اختصاص یافت.

این مسئول افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته امیدواریم با بهره برداری از 2طرح آبرسانی سانیج و غدیر در دهه فجر و یا تا پایان امسال این مشکلات حل شود.

محامدی ادامه داد: شرایط اقتصادی سرعت اجرای این 2 طرح را کاهش داد اما مصمم هستیم هر چه سریع‌تر آنها به بهره‌برداری برسد و حدود 60 روستای شهرستان از چرخه آبرسانی سیار خارج شود.

فرماندار تفت درباره مشکلات ساخت‌وسازهای غیرمجاز در مناطق روستایی شهرستان نیز گفت: در صورتی می‌توان در مقابله با این ساخت‌وساز موفق بود که با عزمی جزم و با همکاری دهیاران و شوراها جلوی تخلفات ساختمانی گرفته شود و دهیاری‌ها و شهرداری‌های مناطق نیز از منافع مالی این ساخت‌وسازها چشم‌پوشی نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه