English

فرماندار تفت گفت:

ضرورت نگاه ویژه محیط زیستی به شهرستان تفت

فرماندار تفت در مراسم معارفه رئیس جدید اداره حفاظت محیط ‌زیست تفت خواستار نگاه ویژه به شهرستان تفت در حوزه‌های محیط زیستی شد و اظهار داشت: در گزارش‌هایی که در جلسات مختلف ارائه داده‌ام با توجه به نزدیکی به مرکز استان و حضور پرشمار هم استانی‌ها در ییلاقات شهرستان، خواستار نگاه ویژه مدیران استانی به شهرستان تفت شده‌ام.

ضرورت نگاه ویژه محیط زیستی به شهرستان تفت

به گزارش خبرگزاری موج یزد، نیره ملایی پور  مدیر کل محیط زیست استان یزد گفت:  با توجه به اینکه محیط‌ زیست طبیعی شهرستان تفت از اهمیت والایی برخوردار است سعی شده در انتخاب رئیس جدید از فردی استفاده شود که در این حوزه دارای تخصص باشد.

ملایی پور خاطرنشان کرد: محمدرضا خواجه رئیس سابق اداره حفاظت از محیط‌ زیست شهرستان تفت از مدیران فعال و پویا است و از خدمات ایشان در جایگاه دیگری استفاده خواهیم نمود و از حسین عباسیان رئیس جدید اداره حفاظت محیط ‌زیست تفت نیز خواستارم با مدیریت ارشد شهرستان تفت هماهنگی لازم را داشته باشد تا در حوزه‌های مختلف محیط زیستی شاهد پیشرفت برطرف شدن مشکلات باشیم.

محمد محامدی فرماندار تفت هم در این مراسم خواستار نگاه ویژه به شهرستان تفت در حوزه‌های محیط زیستی شد و اظهار داشت: در گزارش‌هایی که در جلسات مختلف ارائه داده‌ام با توجه به نزدیکی به مرکز استان و حضور پرشمار هم استانی‌ها در ییلاقات تفت، خواستار نگاه ویژه مدیران استانی به شهرستان تفت شده‌ام.

فرماندار تفت در ادامه افزود: جمع‌آوری پسماند در تفت یکی از دغدغه‌های محیط زیستی است و در تمامی سال با توجه به حضور گردشگران و هم استانی‌ها در مناطق ییلاقی شهرستان با مشکلات جمع‌آوری و دفن زباله‌ها روبرو هستیم و در این زمینه نیازمند نگاه استانی به این موضوع هستیم.

محامدی با تقدیر از فعالیت‌های 'محمدرضا خواجه' در دوران مدیریت هفت‌ساله خود در اداره حفاظت از محیط‌زیست شهرستان برای 'حسین عباسیان' رئیس جدید این اداره آرزوی توفیق و سربلندی نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه