English

بررسی مشکلات پروژه‌های عمرانی ورزشی شهرستان

در دیدار فرماندار شهرستان با معاون توسعه منابع و پشتیبانی و معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مشکلات پروژه‌های عمرانی و تعمیرات فضاهای ورزشی شهرستان تفت بررسی شد.

بررسی مشکلات پروژه‌های عمرانی ورزشی شهرستان

به گزارش خبرگزاری موج یزد، در دیدار " محمد محامدی " فرماندار با "علی‌محمد شیخی" معاون توسعه منابع و پشتیبانی و "سید احمد هاشمی" معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان و "علی‌اصغر حسینی"رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مشکلات پروژه‌های عمرانی ورزشی شهرستان تفت بررسی شد.

"محمد محامدی" در این دیدار ضمن تقدیر از ساخت سالن‌های ورزشی و چمن‌های مصنوعی در سطح روستاهای شهرستان تفت اظهار داشت: خوشبختانه فعالیت خوبی در دولت تدبیر و امید در زمینه ساخت سالن‌های ورزشی در روستاهای شهرستان صورت گرفته و امید است با همکاری این اداره کل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی شهرستان هر چه سریع‌تر تکمیل و به بهره‌برداری برسد و پروژه ساخت سالن 6 هزارنفره چمران شهر تفت نیز آغاز شود.

وی در ادامه افزود: زیرساخت‌های ورزشی در روستاهای شهرستان وضعیت مطلوبی دارد اما متأسفانه در سطح شهر تفت با کمبود فضای ورزشی روبرو هستیم و بعضی از هیئت‌های ورزشی شهرستان فاقد سالن ورزشی استاندارد هستند.

فرماندار شهرستان تفت خواستار توجه ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان به تعمیر تنها استخر ورزشی شهرستان شد و خاطرنشان کرد: در بازدیدی که هفته گذشته از این استخر داشتیم مشاهده شد این استخر با مشکلات فراوانی روبرو است و تعمیرات آن شروع‌شده اما نیاز است با پیگیری مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان هرچه سریع‌تر تا پایان سال آماده بهره‌برداری مجدد گردد.

در این دیدار پیرامون تکمیل تعمیرات استخر سرپوشیده تفت، سالن‌های ورزشی نصرآباد، علی‌آباد و اسلامیه، زمین‌های چمن مصنوعی روستایی، شروع پروژه ساخت سالن ورزشی 6 هزارنفره چمران تفت و پیشنهاد‌هایی پیرامون طرح مطالعاتی جاده سلامت در جاده یزد – تفت بحث و بررسی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر