English

تشکر جمعی از ورزشکاران و ورزش دوستان شهرستان میبد از فلاح فرماندار

جمعی از ورزشکاران و ورزش دوستان شهرستان میبد به‌پاس خدمات ارزشمند "حسین فلاح" فرماندار این شهرستان، طوماری را امضا کردند و از زحمات ایشان تشکر کردند.

تشکر جمعی از ورزشکاران و ورزش دوستان شهرستان میبد از فلاح فرماندار

به گزارش خبرگزاری موج یزد، " حسین فلاح " فرماندار میبد که سال 97 را برای این شهرستان سال ورزش نام‌گذاری کرده بود؛ پروژه‌های ورزشی زیادی من‌جمله چمن مصنوعی فوتسال ندوشن و صدرآباد، چمن مصنوعی فوتبال، نورپردازی ورزشگاه شهید چمران، تأمین اعتبار سالن ورزشی مصلی و استخر شهیدیه، تکمیل حصار کشی ورزشگاه شهدا، زمین فوتبال ساحلی، و حمایت از ورزش‌های انفرادی و... را شروع و از تیم‌های مختلف ورزشی در این عرصه حمایت‌های فراوانی کرد و همیشه و در همه‌جا و همه حال در بین ورزشکاران موجی از امید و دلگرمی برای جوانان فراهم نمود.

در همین راستا هواداران و جمعی از ورزشکاران و ورزش دوستان شهرستان میبد از جناب آقای حسین فلاح؛ فرماندار شهرستان میبد به دلیل توجه لازم جهت پیشرفت ورزش شهرستان و حمایت همه‌جانبه از تیم فوتسال صنایع میبد با امضاء طوماری از ایشان تقدیر و تشکر نمودند.

متن این طومار که به امضاء حدود 400 نفر رسیده است به شرح ذیل است:

جناب آقای حسین فلاح

فرماندار خستگی‌ناپذیر شهرستان میبد

شکی نیست پیشرفت شهرستان میبد در سال‌های اخیر در زمینه‌های مختلف مدیون تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی شما فرماندار دلسوز، خدوم تلاش و خستگی‌ناپذیر شهرستان میبد است.

حمایت‌های مالی و معنوی شما برای رشته‌های مختلف ورزشی اعم از ورزش‌های گروهی و انفرادی مایه دلگرمی ورزشکاران شهرستان گردیده به ثمرهٔ آن کسب مدال‌های رنگارنگ ملی و جهانی در رشته‌های مختلف ورزشی در سال‌های اخیر می‌باشد.

 در این برهه از زمان که کشور بزرگ ایران گریبان گیر مشکلات اقتصادی عدیده‌ای گردیده، دست زدن به پروژه‌های مختلف ورزشی و جذب بودجه‌های متعدد خیری از توان هر مسئولی برنمی‌آید که شما به شایسته در این مسیر قدم برداشته‌اید.

پیگیری‌های مجدانه حضرت‌عالی در کسب سهمیه لیگ ۲ فوتسال کشور و حمایت‌های شما از این تیم نیز بار دیگر همه ورزشکاران و ورزش دوستان این شهرستان را مسرور نمودید و امیدها در دل‌ها زنده گردید.

لذا ما ورزشکاران شهرستان میبد بر خود می‌بالیم و وظیفه می‌دانیم به مصداق حدیث شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» به‌پاس زحمات شبانه‌روزی، از شما تشکر نموده و رجاء واثق داریم همچون گذشته برای ارتقاء جایگاه ورزش این شهرستان از هیچ کوششی دریغ نمی‌فرمایید.

"جمعی از ورزشکاران و ورزش دوستان شهرستان میبد"

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر