English

نرخ نان در بندرلنگه ثابت ماند/هرکس نمی‌تواند درب نانوایی خود را ببندد

فرماندار بندرلنگه نسبت به گران شدن نرخ نان به شدت واکنش نشان داد وگفت: هیچ نانوایی حق افزایش نرخ نان را تا 15 فروردین سال آینده ندارد و اگر قرار به افزایش نرخ نان دربندرلنگه باشد درجلسه بعدی تنظیم بازار مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ و هر نانوایی که نمی تواند با همین نرخ، نان پخت کند درب نانوایی خود را ببندد.

نرخ نان در بندرلنگه ثابت ماند/هرکس نمی‌تواند درب نانوایی خود را ببندد

به گزارش خبرگزاری موج، «غلامرضا آباد» درجلسه تنظیم بازار شهرستان بندرلنگه بابیان اینکه امروز مردم بامشکلات معیشتی دست وپنجه نرم می‌کنند و نباید نرخ‌ها افزایش یابد، افزود: مسئله گوشت در شهرستان به یک معضل بدل شده و باید هر چه زودتر این مسئله سامان گیرد.

وی افزود: دامداران موظف هستند که دام‌های خود را با نرخ تعیین شده به فروش برسانند و چنانچه قصابی ها گرانفروشی کنند با آن‌ها به شدت برخورد خواهند شد.

فرماندار بندرلنگه با بیان اینکه مردم نباید در مورد مایحتاج خود دغدغه داشته باشند، افزود: پذیرفته نیست که روزانه نرخ کالاهای مورد نیاز مردم هر روز گران شود.

آباد نسبت به گران شدن نرخ نان در بندرلنگه به شدت واکنش نشان داد وگفت: هیچ نانوایی حق افزایش نرخ نان را تا 15 فروردین سال آینده ندارد و اگر قرار به افزایش نرخ نان دربندرلنگه باشد درجلسه بعدی تنظیم بازار مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ و هر نانوایی که نمی تواند با همین نرخ، نان پخت کند درب نانوایی خود را ببندد.

وی اضافه کرد: قیمت ماهی نیز مانند گوشت سیر صعودی دارد و تا زمانی که ماهی مردم در این شهرستان تامین نگردد اجازه خروج ماهی به دیگر شهرهای ایران داده نمی‌شود.

فرماندار بندرلنگه تاکید کرد: چنانچه لنج های صیادی اقدام به تامین ماهی در این شهرستان نکنند سوخت دولتی آنها قطع خواهد شد. همانطور که صاحبان این شناورها ماهی‌های صیدشده را با نرخ بالا به فروش می‌رسانند سوخت مورد نیاز خود را هم به صورت آزاد تامین کنند.

آباد در پایان به اداره دامپزشکی دستور داد مجوزی برای خروج دام وماهی از بندرلنگه به سایر شهرهای دیگر صادر نشود، داد: به هیچ وجه نباید دام و ماهی از بندرلنگه خارج شود؛ پاسگاه‌ها نیز موظف هستندکه ازخروج آن‌هاجلوگیری کنند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه