English

حمید قاسمی؛

اجرای طرح ویژه‌ی نوروزی از ۱۵ اسفندماه در بندرلنگه

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت بندرلنگه از اجرای طرح ویژه‌ی نوروزی از 15 اسفندماه سال جاری لغایت 16 فروردین‌ماه 98 خبر داد.

اجرای طرح ویژه‌ی نوروزی از 15 اسفندماه در بندرلنگه

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «حمید قاسمی» در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری موج گفت: طرح ویژه نوروزی از 15 اسفندماه لغایت 16 فروردین‌ماه سال 98 در شهرستان بندرلنگه انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه اغلب ادارات در این طرح حاضرند، افزود: ادارات بهداشت، تعزیرات، اماکن و اتاق اصناف جهت جلوگیری از تخلفات احتمالی نظیر کم‌فروشی، گران‌فروشی و احتکار در این طرح فعال هستند.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت بندرلنگه با تأکید بر اینکه با واحدهای صنفی متخلف به‌شدت برخورد خواهد شد، یادآور شد: در ایام تعطیلات نوروز اداره‌ی صنعت، معدن و تجارت جهت خدمت‌رسانی و رسیدگی به شکایات مردمی در 24 ساعت شبانه‌روز آماده است.

قاسمی ادامه این گفتگو در خصوص توزیع کالاهای اساسی گفت: کالاهای اساسی ازجمله گوشت قرمز، مرغ گرم و منجمد، میوه، شکر، برنج و روغن به قیمت مصوبه به‌اندازه کافی ذخیره‌شده و از 15 اسفند لغایت 16 فروردین‌ماه سال آینده در 10 نقطه شهر به قیمت مصوب توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای طرح ویژه‌ی نوروزی در بخش‌های تابع این شهرستان افزود: امسال در بخش‌های تابعه ازجمله بخش‌های مرکزی، مهران و شیب‌کوه توزیع اقلام ضروری را در دستور کار داریم و واحدهای صنفی خدماتی و تعمیرکارها در سطح شهرستان و بخش‌ها به‌صورت نوبتی جهت خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی آماده هستند.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت بندرلنگه در بخش دیگری از سخنان خود از رسیدگی به 499 پرونده تخلف صنفی در بندرلنگه خرداد و افزود: از ابتدای سال تا به امروز از سه هزار واحد صنفی بازدید به‌عمل‌آمده که در این میان برای 499 واحد صنفی متخلف تشکیل پرونده شده است.

قاسمی با بیان اینکه این تخلفات شامل گران‌فروشی، کم‌فروشی و احتکار است، گفت: این واحدهای صنفی متخلف درمجموع به پرداخت بیش از 98 میلیارد و 917 میلیون ریال جریمه‌ی نقدی محکوم‌شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری 77 جواز کسب صادرشده گفت: این واحدهای صنفی زمینه اشتغال را برای 984 نفر فراهم کرده است.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت بندرلنگه با بیان اینکه برای راه‌اندازی واحدهای صنفی و معدنی غیرفعال در کارگروه رفع موانع تولید بندرلنگه 10 جلسه برگزار شد، افزود: با برگزاری این جلسات 8 واحد معدنی راکد و غیرفعال دوباره فعالیت خود را ازسر گرفته و در بخش صنعتی نیز 6 واحد به چرخه‌ی تولید بازگشتند.

به گزارش موج، هرساله برای جلوگیری از تخلفات احتمالی و خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان و مهمان‌های نوروزی سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان طرح ویژه‌ی نوروزی را در سراسر استان اجرا می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • داریوش هدایی

    بنام خدا مبارزه با هرگونه مفاسد اقتصادی و غلبه بر این بحران اجتماعی تشدید و اجرای قانون موثر و مفید. را.واجب کرده.بنظرم فاسدین در اقتصاد در حکم مخاطبین هستند.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه