English

معاون سپاه اردبیل خبر داد؛

اعزام نخستین کاروان راهیان نور از اردبیل به مناطق عملیاتی کشور

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از اعزام نخستین کاروان راهیان نور از اردبیل به مناطق عملیاتی کشور خبر داد.

اعزام نخستین کاروان راهیان نور از اردبیل به مناطق عملیاتی کشور

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سرهنگ پاسدار شکر عبدی پیش از ظهر امروز در آئین بدرقه کاروان راهیان نور دانش‌آموزی اردبیل اظهار داشت: برای بازدید از مناطق عملیاتی در جنوب کشور نخستین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی استان اردبیل به ظرفیت 350 نفر راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شد.

وی با بیان اینکه این کاروان شامل دانش‌آموزان ناحیه یک اردبیل است، گفت: این دانش‌آموزان قالب هشت دستگاه اتوبوس به همراه عوامل و اکیپ‌ها اورژانس، تدارکات و پشتیبانی و امنیت به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند تا در کنار بهره‌مندی از برنامه‌های فرهنگی و معنوی  از یادمان‌های شهدای والفجر 8، هویزه، شلمچه، فکه، دهلاویه و طلائیه بازدید کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: براساس هماهنگی‌های انجام شده تا 15 فروردین‌ماه سال آینده هفت هزار نفر از استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور و 13 هزار نفر نیز به مناطق عملیاتی در شمالغرب کشور اعزام شوند.

عبدی بیان کرد: برنامه‌ریزی شده تا براساس برنامه زمانبندی تا نیمه نخست سال آینده 21 هزار نفر از استان اردبیل در قالب عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و شمالغرب کشور اعزام شده و از این مناطق بازدید داشته باشند.

وی اعزام کاروان‌های راهیان نور را به منزله فناوری بهره‌گیری از غنی‌ترین ثروت فرهنگی کشور دانست و افزود: باید قدردان میراث گران‌بهای دفاع مقدس بوده و در راستای پاسداشت مجاهدت و ایثارگری‌های شهدا و ایثارگران در این دوران در راستای ترویج آرمان‌ها و ارزش‌های آنها در جامعه گام برداریم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه