English

یک نویسنده کرمانشاهی:

آموزش‌ و پرورش در پرورش خلاقیت دانش آموزان کمرنگ عمل کرده است

فخرالدین دوست‌محمد در کارگاه نگاه خلاق بررسی مبانی و موانع موفقیت گفت: آموزش‌وپرورش در آموزش و توجه به نگاه خلاق و نگرش مثبت در بین دانش آموزان و دانش جویان نقش کمرنگی داشته است.

آموزش‌ و پرورش در پرورش خلاقیت دانش آموزان کمرنگ عمل کرده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه،  نویسنده و هنرمند کرمانشاهی در کارگاه نگاه خلاق بررسی مبانی و موانع موفقیت گفت: آموزش‌وپرورش در آموزش و توجه به نگاه خلاق و نگرش مثبت در بین دانش آموزان و دانش جویان نقش کمرنگی داشته است.

وی در کارگاه نگاه خلاق بررسی مبانی و موانع موفقیت در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی کرمانشاه ابراز داشت: اگر نگاه به زندگی داشته باشیم به‌طورقطع می‌توان شاهد اتفاقات خوب در زندگی بود و به قول سهراب سپهری "چشم‌ها را باید شست جور دیگر باید دید" چراکه بدون نگرش مثبت نمی‌توان به موفقیت رسید.

فخرالدین دوست‌محمد تصریح کرد: تعریف نگرش مثبت درواقع دیدن زاویه دیگری از صحبت کردن، شنیدن، نگاه به دنیا و ... برای رسیدن به موفقیت و طبعاً دید مثبت نسبت به مشکلات و برخورد با آن‌ها متمرکز می‌گردد.

وی با تأکید بر اینکه نگاه خلاق یک‌شبه به دست‌کمی‌اید، خاطرنشان ساخت: مطالعه و شناخت باید توأم شود تا اثرات مثبتی ازجمله دیدن همراه با بصیرت از اطراف و در مسیر رشد و ساختن زندگی سالم امکان‌پذیر خواهد بود.

وی در ادامه به نبود خلاقیت در جامعه امروزی کشور اشاره کرد و گفت: وجود صف‌های طویل دریافت سبد کالا که این روزها از صف ورود به کتابخانه‌ها شلوغ‌تر است، به‌نوبه خود بیانگر ضعف در آموزش اصولی و فرهنگی به جامعه است که قطعاً می‌بایست از سنین پایه‌ای و از مدارس و در بین دانش‌آموزان نهادینه گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه