English

با تأکید استاندار کرمانشاه؛

۴ میلیارد تومان برای توسعه هوشمند سازی مدارس کرمانشاه اختصاص یافت

با تأکید استاندار کرمانشاه و به‌منظور توسعه مجهز شدن مدارس استان در راستای هوشمند سازی 4 میلیارد تومان به این موضوع اختصاص یافت.

4 میلیارد تومان برای توسعه هوشمند سازی مدارس کرمانشاه اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، هوشنگ بازوند توسعه تکنولوژی و هوشمند سازی در مدارس استان را یک ضرورت مهم عنوان کرد و بیان داشت: اولویت اول ما در بخش آموزشی حرکت در مسیر هوشمند سازی مدارس استان باهدف انتقال بهتر مفاهیم و مباحث علمی به دانش آموزان است.

وی همچنین خواستار توجه بیشتر آموزش‌وپرورش به آموزش‌های لازم در ساختار آموزشی این بخش شد و گفت: با توسعه تکنولوژی و هوشمند سازی در مدارس باید به توسعه آموزش‌ها جهت بهره‌گیری بیشتر این تجهیزات نیز اهتمام داشت.

بازوند در بخش دیگری از سخنان خود توجه بیشتر به مباحث نرم‌افزاری در آموزش‌وپرورش را مورد تأکید قرارداد و اظهار داشت: در آموزش و پرورش کرمانشاه بیشتر مباحث به سخت‌افزاری اختصاص پیدا می‌کند درحالی‌که با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن و اقداماتی که با توسعه فضای مجازی در جریان است باید بیشتر به مباحث نرم‌افزاری توجه کنیم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به توطئه دشمنان برای تغییر نوع فرهنگ و گرایش مردم به‌ویژه جوانان گفت: آموزش‌وپرورش باید با ارائه برنامه‌های جدید و مدون به دنبال مقابله با این تهاجمات باشد زیرا در شبکه‌های مجازی پمپاژهای زیادی با برنامه‌ها و مدل غیر از فرهنگ ایرانی مانند نگهداری بعضی حیوانات برای جوانان صورت می‌گیرد.

بازوند تصریح کرد: در مباحث آموزشی کمتر به این مسائل پرداخته می‌شود درحالی‌که این مسائل بسیار مهم‌تر از مباحث سخت‌افزاری است لذا اداره کل آموزش و پرورش استان موظف است که برنامه‌های خود را در راستای مقابله جدی با تهاجمات فرهنگی در جلسه بعد برای اجرا در سال 1398 ارائه کند.

وی در ادامه با اشاره به بازدید چند مدت گذشته از مدارس ساخته‌شده دریکی از روستاهای استان گفت: در چند مدت از یکی از روستاهای استان به‌صورت سرزده بازدید کردم که در این روستا مدرسه جدید ساخته‌شده بود اما دانش آموزان در استفاده از آن بی‌بهره بودند که پس از پیگیری‌های لازم مورداستفاده دانش آموزان قرار گرفت لذا اداره آموزش‌وپرورش با همکاری اداره نوسازی باید سریعاً نسبت به تسریع در تجهیزات و در اختیار گذاشتن این‌گونه مدارس اقدام کنند و توجهی برای عدم به‌موقع آن‌ها وجود ندارد.

در این جلسه با تأکید استاندار کرمانشاه 4 میلیارد تومان برای توسعه هوشمند سازی مدارس استان اختصاص یافت که مقرر شد که 2 میلیارد تومان آن از طریق اعتبارات استانی، یک میلیارد تومان اعتبارات ملی و یک میلیارد تومان هم سایر اعتبارات تأمین شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی