English

افتتاح گازرسانی به ۵ روستای دالاهو با اعتبار سه میلیارد تومان

طی مراسمی با حضور وزیر دادگستری در کرمانشاه گازرسانی به پنج روستای بخش مرکزی شهرستان دالاهو در استان کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.

افتتاح گازرسانی به 5 روستای دالاهو با اعتبار سه میلیارد تومان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه در مراسم افتتاح گازرسانی به 5 روستای دالاهو، ابراز داشت: بهره‌برداری از طرح گازرسانی به پنج روستای دالاهو به طول 32 کیلومتر شبکه حدود سه میلیارد تومان هزینه شده است.

سیروس شهبازی بابیان این مطلب که با اجرای این پروژه 370 خانوار در پنج روستا از نعمت گاز بهره مند می‌شوند، خاطرنشان ساخت: تاکنون 8500 کیلومتر شبکه گازرسانی در استان اجرا و 260 هزار انشعاب گازرسانی در سطح استان واگذارشده است.

مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه با تأکید بر این‌که طی دو سال گذشته 710 روستای استان کرمانشاه گازرسانی شده است، تصریح کرد: در حال حاضر 1250 روستای استان گازرسانی شده است و درمجموع 99 درصد جمعیت شهری و 69 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.

وی از اشتغال‌زایی پنج هزار نفر در پروژه‌های گازی کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: میزان مصرف روزانه گاز کرمانشاه 15 میلیون مترمکعب است و بعلاوه با راه‌اندازی کارگاه علمک غرب کشور در کرمانشاه ازاین‌پس تمام علمک های انشعابات گاز را در استان تولید می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی