English

با برافروخته شدن مشعل گاز در روستای پنگاپشت؛

گازرسانی به بخش شاندرمن به اتمام رسید

مشعل گاز در روستای پنگاپشت از توابع شهرستان ماسال با حضور فرماندار، امام جمعه، معاون بهره برداری شرکت گاز استان گیلان و مسئولین شهرستانی برافروخته شد.

گازرسانی به بخش شاندرمن به اتمام رسید

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مهرزاد سمیعی معاون بهره برداری شرکت گاز گیلان در مراسم افتتاح گازرسانی به روستای پنگاپشت شهرستان ماسال گفت: برای گازرسانی به روستای صعب العبور و کوهستانی پنگاپشت در مجموع بالغ بر 400 میلیون تومان هزینه شده است.

وی ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این طرح اظهار نمود: بحمدالله با گازدار شدن این روستا، همه روستاهای بخش شاندرمن شهرستان ماسال بهره مند از گاز طبیعی شده و عملاً کار گازرسانی در این منطقه به اتمام رسیده است.

 

معاون بهره برداری شرکت گاز استان اظهار داشت: با افتتاح این طرح تعداد روستاهای بهره مند از گاز در ماسال به 78 روستا و درصد بهره مندی روستایی شهرستان به 97.6 درصد رسیده است.

سمیعی در پایان با بیان اینکه هم اکنون تمام شهرها و 1964 روستای گیلان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند گفت: شرکت گاز تمام تلاش خود را برای گازرسانی به روستاهای باقیمانده که قابلیت گازرسانی را دارند، به کار بسته است.

گاز کشی شاندرمن  گیلان

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه ماسال ضمن تقدیر و تشکر از شرکت گاز بجهت گازرسانی به روستاهای شهرستان بیان نمود: خدمات رسانی به روستاهای صعب العبور و کوهستانی شهرستان بسیار مشکل و هزینه بر است ولی بحمدالله به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و تلاش خدمتگزاران مردم در شرکت گاز این نعمت به مردم خوب منطقه رسیده است.

همچنین در این مراسم محمد جواد عامر فرماندار ماسال با قدردانی از شرکت گاز استان بجهت خدمت رسانی به مردم شهرستان، نقش گاز را در توسعه اقتصاد شهرستان مهم برشمرد و اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که با گازرسانی به این روستا، گرمای گاز به همه مردم ولایتمدار این منطقه که همواره پشتیبان نظام مقدس اسلامی و مایه دلگرمی خدمتگزاران و مسئولین  بوده اند؛ رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه