English

همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر؛

کتاب "دعای مادر بدرقه راه کارآفرین نمونه کشور" منتشر شد

کتاب زندگینامه کار آفرین نمونه کشور سعید روانفر با عنوان " دعای مادر" همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر منتشر شد.

کتاب "دعای مادر  بدرقه راه کارآفرین نمونه کشور" منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، کتاب "دعای مادر بدرقه راه کارآفرین نمونه کشور" در قطع پالتویی  در 100 صفحه زندگی نامه سعید روانفر مدیرعامل آژانس هواپیمایی آسمان هفتم را به چاپ رسانده است.

سعید روانفر کارآفرین نمونه کشور تا کنون توانسته با احداث چندین هتل و آژانس های گردشگری در سراسر کشور صدها جوان جویای کار را صاحب شغل نماید و بنیان گذار متدهای نوین گردشگری در ایران  می باشند.

در پشت جلد این کتاب آمده است « آقای روانفر با وجود آنکه در سن 12 سالگی مادر خود را بر اثر بیماری از دست داده اند ولی همواره دلیل موفقیت خود را دعای مادر می داند  و راهی که مادر به فرزندش آموخت در مسیر قرآن و مفاهیم ناب اسلامی بود و یادگاری جاودانه گردید.

 عضو گروه تواشیح بین المللی بشارت اصفهان می افزاید: از دوران کودکی توسط پدر و مادرم با مفاهیم قرآنی آشنا شدم و با تشویق آنان در محضر اساتید بزرگ قرآنی تلاوت و حفظ قرآن کریم را آموختم.

اصفهان- کتاب دعای مادر

روانفر ادامه می دهد: از آنجایی که شغل پدری و اجدادی ام در زمینه هتل داری و صنعت گردشگری بود خودم نیز ازدوره دانشگاه در این رشته تا مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کردم و این پیشه را ادامه دادم.

مدیرعامل آژانس هواپیمایی آسمان هفتم معتقد است صنعت گردشگری و هتل داری می تواند نقش بسزایی در رونق فرهنگ و اقتصاد کشور داشته باشد.

این کارآفرین نمونه تا کنون با راه اندازی تورهای گردشگری خدمات زیادی به صنعت گردشگری و توسعه صنعت توریسم در کشور داشته است.

کتاب "دعای مادر  بدرقه راه کارآفرین نمونه کشور" مجموعه داستانهایی که در بردارنده نکاتی آموزنده برای افرادی است که می خواهند تجربیات موفق را چراغ راه خود نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه