English

مدیرعامل آژانس مسافرتی آسمان هفتم در گفتگو با موج:

فعالیت های مجموعه آسمان هفتم با رویکرد فرهنگ سازی در زمینه گردشگری داخلی وخارجی است

مدیرعامل آژانس مسافرتی آسمان هفتم گفت: فعالیت های مجموعه آسمان هفتم با رویکرد فرهنگ سازی در زمینه گردشگری داخلی وخارجی است.

فعالیت های مجموعه آسمان هفتم با رویکرد فرهنگ سازی در زمینه گردشگری داخلی وخارجی است

سعید روانفر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، اظهار کرد: مجموعه آسمان هفتم فعالیت خود را از دو دهه پیش با رویکرد فرهنگ سازی در زمینه گردشگری داخلی وخارجی آغاز کرده وخوشبختانه در طی این سالها به دلیل اینکه هدف مشخصی را دنبال کرده ایم موفقیت هایی چشمگیری نصیبمان شد.

وی افزود: امروز تمامی دفاتر مسافرتی کار خود را با سه مجوز اصلی آغاز می کنند ، بند الف که مرجع صدور آن سازمان هواپیمایی کشور و زمینه فعالیت دفاتری که این مجوز را دارند صدور بلیط در مسیرهای داخلی وخارجی است.، مجوز بند ب که مرجع صدور آن میراث فرهنگی وگردشگری وزمینه فعالیت آن بحث گردشگری واجرای تورهای داخلی وخارجی است ومجوز بند پ از سازمان حج وزیارت که این دفاتر صرفا می توانند به فعالیت زیارتی بپردازند ومعمولا دفاتر با یکی از این مجوزها فعالیت خود را شروع می کنند.

نایب رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی استان اصفهان گفت:مجموعه آسمان هفتم هر سه این مجوزها را داراست والبته تکمیل کننده این مجوزها مجوزهایی از وزارت امور خارجه است که آژانس آسمان هفتم این مجوز را نیز اخذ نموده است که افرادی که بخواهند از خارج از کشور به ایران سفر کنند از طریق این آژانس اقدام کنند.

روانفر در ادامه با بیان اینکه ما از سوی کانون اتومبیل رانی مجوز  در اختیار داریم ،گفت: افرادی که بخواهند گواهینامه  رانندگی خود را بین المللی کنند و با اتومبیل خود سفر کنند می توانند از طریق این آژانس اقدام وپلاک ترانزیت دریافت کنند و در مجموع ما امکاناتی فراهم کردیم که افرادی که به مجموعه آسمان هفتم وارد می شوند هر آنچه که ازخدمات در سفر مد نظرشان است را به صورت یک جا ومجتمع دریافت کنند.

وی افزود:اننتخاب پرسنلی با رشته ها وزمینه های کاری مرتبط در پیشبرد اهدافمان به ما کمک کرده وافراد در آژانس ما به صورت تخصصی در تورهای داخلی وخارجی به فعالیت می پردازند، یکی از رموز موفقیت ما این بوده که همیشه سعی داشتیم که به شناسایی نقطه ضعف های مجموعه وسپس رفع آن به صورت کارشناسی بپردازیم.

آژانس آسمان هفتم

مدیرعامل آژانس مسافرتی آسمان هفتم در خصوص مشکلات صنف خود نیز بیان داشت:از جمله مهم ترین مشکلات صنف ما وجود دفاتر غیر مجاز ویا افراد فاقد مجوز وآزاد برها هستند، علی رقم اینکه برای تأسیس آژانس باید مجوز هایی را از ارگانهای مختلف بگیریم وهزینه های جاری وهمچنین عوار ض ودارایی نیز هزینه کمی نیست  اما متأسفانه می بینیم که بعضا دفاتری که فاقد هر گونه مجوزی هستند در سطح شهر یک مرتبه باز می شوند وگاها مسافرانی که تبلیغات این دفاتر را در سطح شهر می بینند گمراه شده وبه آن ها مراجعه می کنند وشاهد بوده ایم که بسیاری از مردم ضررهای مالی زیادی از این طریق دیده اند وهیچ کسی هم پاسخگوی شکایت آن ها نیست وما از هموطنان عزیز تقاظا مندیم که حتما برای سفر به دفاتری که مجوز های لازم را دارند مراجعه کنند.

وی افزود: هموطنان هوشیار باشند برای خرید بلیط به دفاتری که مجوز بند الف را دارند مراجعه کنند وبرای خرید تور به دفاتری که مجوز بند ب را دارند مراجعه کنند وهمچنین برای تور های زیارتی به آزاد برها رجوع نکنند زیرا که بحث های امنیتی مسافر تأمین نیست.

نوسانات نرخ ارز اولین آسیب را به بدنه گردشگری کشور وارد می کند

نایب رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی استان اصفهان تصریح کرد: نوسانات نرخ ارز اولین آسیب را به بدنه گردشگری کشور وارد می کند با وجود اینکه امروزه به گردشگری به عنوان صنعتی مهم ودرآمدزا نگاه می شود وبسیاری از کشور های توسعه یافته امروزه از این صنعت به کمترین هزینه وبیشترین درآمد را برای آنها دارد بهره مند هستند.

روانفر ادامه داد: نوسانات نرخ ارز آژانس های مسافرتی را هم با چالش مواجه کرده چرا که ما برای بستن یک تور نرخ واحدی نداریم ونمی توانیم قیمت ثابت وتمام شده ای را به مشتری بدهیم وبه همین دلیل قیمت تور های خارجی را ارزی و ریالی کرده ایم یعنی بخشی از هزینه های سفر که معادلش به صورت ریالی پرداخت می شود مسافر به صورت ریالی پرداخت می کند و بخش دیگر خدمات سفر که به صورت ارزی پرداخت می شود مسافر به صورت ارزی پرداخت می کند.

نایب رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی استان اصفهان در ادامه گفت:یکی از هدف ها وسیاست های که ما از ابتدا مد نظر قرار دادیم تور های ورودی ومعرفی جاذبه های گردشگری ایران  به کشور های مختلف است هر چند سو تبلیغ برای کشور ما بسیار زیاد است ما کشورهای هدفی مدنظر قرار دادیم و برای هر کشور وملیتی متناسب با ذائقه سفر مردم آن کشور برنامه ریزی هایی کارشناسانه انجام دادیم تا مسافربه تمام انتظاراتی که از یک سفر دارد تا حد امکان برسد.

آسمان هفتم

روانفر اظهار داشت:ما برای ایام نوروز از 6 ماه قبل برنامه هایمان را آغاز می کنیم و برای نوروز 98 با وجود نوسانات نرخ ارز عقب نشینی نکردیم وبرنامه ریزی های جذابی تدارک دیده ایم وامسال ما به جرأت متنوع ترین تورهای خارجی را داریم در تورهای داخلی نیز مسیر های پر طرفدار را مدنظر قرار می دهیم ودر مجموع برای ذائقه ها وافراد با شرایط مختلف برنامه ریزی های کرده ایم و افراد با مراجعه به آژانس حتما می توانندسفر مورد نظر خود را اتخاب کنند.

وی در ارتباط با فروش های اینترنتی وآنلاین گفت: فروش های اینترنتی در ارتباط با تورهای داخلی داریم وهمچنین در ارتباط با خرید بلیط برنامه ای به نام  ارزان بلیط راه اندازی کردیم، موتور جست وجوگری است که ارزانترین بلیط هارا به لحظه به افراد معرفی می کند.

مدیرعامل آژانس مسافرتی آسمان هفتم  در پایان در ارتباط با تور های خارجی گفت: توصیه ام این است که افراد حتما به صورت حضوری به دفاتر مراجعه کنند واگر هم فروش آنلاین در ارتباط با تور های خارجی دیدند حتما به آن آژانس مراجعه حضوری داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه