English

دادستان پارس آباد عنوان کرد؛

توقیف ۲۳۸ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در پارس آباد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پارس آباد گفت: از یک فروشگاه زنجیره ای معتبر در پارس آباد انواع مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد به مقدار ۲۳۸ کیلوگرم کشف و جمع آوری گردید.

توقیف ۲۳۸ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در پارس آباد
به گزارش خبرگزاری موج از پارس آباد، امین رنجبر در حاشیه بازدید از فروشگاه های پخش مواد غذایی در سطح شهر  به همراه  بازرسین بهداشت در شهرستان پارس آباد، اظهارکرد: بر اساس اعلام رئیس بهداشت و درمان و تماس‌های مردمی از یک فروشگاه زنجیره ای معتبر در پارس آباد انواع مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد به مقدار ۲۳۸ کیلوگرم   کشف و جمع آوری گردید.
 
 وی گفت: درخصوص نگهداری موادغذایی تاریخ گذشته و فاسد دریک فروشگاه زنجیره ای معتبر در منطقه ، بلافاصله دستورات لازم صادر و با حضور نماینده دادستانی و همچنین باحضور مامورین نیروی انتظامی مواد غذایی توقیف شده از چرخه مصرف انسانی خارج شد.
 
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پارس آبادتاکید کرد: باتوجه به اینکه تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی وظایف مدعی العموم در جهت احیاءحقوق عامه می باشد و موضوع در ارتباط با سلامت مردم بوده بدون کوچکترین اغماض به موضوع  باید برخورد قانونی گردد.
 
رنجبر افزود : در پی حضور نماینده دادستان و ورود بازرسین مرکز بهداشت به فروشگاه زنجیره ای انواع مواد غذایی غیر قابل مصرف به لحاظ اتمام و دستکاری تاریخ انقضاء و پروانه بهداشتی کشف و ضبط شد.
 
وی  هشدار داد: همانطور که قبلا اعلام شده، به متخلفین در حوزه حقوق عامه که حفظ و حراست از حقوق عامه بهعده مدعی العموم گذشته شده مجددا یادآوری می کنم که راه قانون و صراط المستقیم را در پیش بگیرند و گرنه دادستانی در خصوص دریافت گزارش مبنی بر نقض حقوق عامه از ناحیه هرشخص حقیقی و حقوقی باشد برخورد قانونی  می شود.
 
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان  پارس آباد گفت: ورود به حوزه احیاءحقوق عامه موقتی نبود تا زمانی که اطمینان حاصل نشود برخی مسئولین در حوزه کاری خود قصور و سوء مدیریت منجر به نقض حقوق عامه نمایند ورود کرده با متخلفین برخورد قانونی خواهد نمود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه