English

امام جمعه سنندج:

دشمن از هر فرصتی در راستای ایجاد اختلاف و تفرقه استفاده می‌کند

امام جمعه سنندج ضمن تأکید بر اینکه مسلمانان جهان باید وحدت وآیین خود را حفظ کنند، افزود: دشمن از هر فرصتی در راستای ایجاد اختلاف و تفرقه استفاده می‌کند و به همین دلیل مردم باید در مقابل این توطئه‌ها هوشیار باشند.

دشمن از هر فرصتی در راستای ایجاد اختلاف و تفرقه استفاده می‌کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حاج ماموستا عبدالرحمان خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سنندج، که با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع این شهر اقامه شد گفت: تلاش برای ایجاد و حفظ وحدت در جامعه در راستای رسیدن به عزت و اقتدار بیشتر یکی از اولویت‌های اصلی است.

وی ضمن تأکید بر اینکه مسلمانان جهان باید وحدت وآیین خود را حفظ کنند، افزود: دشمن از هر فرصتی در راستای ایجاد اختلاف و تفرقه استفاده می‌کند و به همین دلیل مردم باید در مقابل این توطئه‌ها هوشیار باشند.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود به توطئه‌های دشمن بر علیه نظام اسلامی ما اشاره کرد و گفت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با وحدت و همدلی در برابر بدخواهان نظام پیروز خواهند شد.

وی ضمن آرزوی دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه بیماران، افزود: امیدواریم که در سایه همدلی و وحدت و همچنین اطاعت و بندگی خدای بزرگ لطف و رحمت آن حضرت شامل همه مسلمانان شود.

خطیب جمعه امروز سنندج، در بخش دیگری از سخنان خود بر ترویج آموزه های دینی به عنوان یکی از ضرورت‌های مهم جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: وقتی که آموزه های دینی در یک جامعه رواج داشته باشد جامعه به سمت و سوی سلامت و سعادت پیش می رود.

وی به اهمیت حضور مردم در برپایی نماز جمعه و همچنین جایگاه مسجد در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: در آیات و روایات مختلفی به موضوع مسجد اشاره شده و از این مکان به عنوان یکی از مهمترین مکان های دینی و حتی اجتماعی نیز تاکید شده است.

امام جمعه سنندج خواستار حفظ حرمت و شأن مسجد از سوی اقشار مختلف جامعه شد و عنوان کرد: انتظار می رود که از کارکردهای متعدد مساجد به بهترین شکل ممکن بهره برداری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه