English

نتانیاهو دستور برچیدن مراسم ختم سه جوان شهید فلسطینی را صادر کرد

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه و در پی بستن درهای مسجد الاقصی به روی فلسطینیان، به نظامیان این رژیم دستور داد تا به مراسم ختمی که برای شهادت سه جوان فلسطینی در شهر ام الفحم واقع در سرزمین های اشغالی برگزار شده است، پایان دهند.

نتانیاهو دستور برچیدن مراسم ختم سه جوان شهید فلسطینی را صادر کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از شبکه خبری المیادین، این در حالی است که پلیس رژیم صهیونیستی در پی حمله امروز به مسجد الاقصی و شهادت سه جوان فلسطینی، اقدام به بستن خیابان ها و ورودی های شهر ام الفحم کرده و اجازه نمی دهد که فلسطینیان به این شهر تردد کنند.
سه جوان فلسطینی صبح امروز در جریان یک عملیات شهادت طلبانه در مسجد الاقصی دو نظامی صهیونیستی را کشتند و خود نیز به دست نظامیان صهیونیستی به شهادت رسیدند.
در همین راستا نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به صحن مسجد الاقصی، با شماری از فلسطینیان درگیر شدند.
در پی وقوع این حادثه نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور بستن درهای مسجد الاقصی را صادر کرد و اجازه نداد نمازگزاران فلسطینی در صحن این مسجد نماز جمعه را به جا بیاورند.
رژیم اشغالگر همچنین ورودی های بخش قدیمی شهر اشغالی قدس را بست و نمازگزاران فلسطینی نماز جمعه امروز را در خیابان های منتهی به مسجد الاقصی برگزار کردند.
شیخ عکرمه صبری خطیب مسجد الاقصی درباره این اقدام رژیم صهیونیستی گفت: ممنوعیت برگزاری نمازجمعه در قبله نخست مسلمانان برای نخستین بار طی پنج دهه گذشته رخ داده است.
جنبش فتح انتفاضه با به عهده گرفتن مسئولیت عملیات شهادت طلبانه امروز فلسطینی ها در شهر قدس آن را پاسخ طبیعی به جنایات رژیم اشغالگر دانست.
این در حالی است که مقام ها و گروه های فلسطینی نیز درپی اعلام ممنوعیت برگزاری نماز جمعه امروز در مسجدالاقصی از سوی رژیم صهیونیستی، بر برگزاری نماز جمعه در قبله اول مسلمانان تاکید کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه