English

برای نخستین بار در کشور؛

جلسه انجمن خیریه فرهنگ مصرف بهینه آب با ابتکار استاندار اصفهان تشکیل شد

اولین جلسه انجمن خیریه فرهنگ مصرف بهینه آب برای نخستین بار در کشور صورت با ابتکار استاندار اصفهان تشکیل شد.

جلسه انجمن خیریه فرهنگ مصرف بهینه آب با ابتکار استاندار اصفهان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، استاندار اصفهان در جلسه با خیرین استان پیرامون تشکیل خیریه فرهنگ مصرف بهینه آب و حمایت از احیا رودخانه زاینده رود؛ اظهارداشت: وظیفه  خود می دانم که به عنوان مدیر ارشد استان بیشتر وقتم را صرف حل مشکل آب و احیای زاینده رود نمایم و از هر فرصتی که ایجاد شود برای حل این مشکل استفاده می کنم.

عباس رضایی با بیان اینکه مردم با فرهنگ اصفهان لایق حمایت و کمک بیشتر مسئولین هستند، افزود: برای حل مشکل آب استان دست همه را به گرمی می فشارم.

وی با بیان اینکه وجود خیریه ها از افتخارات استان بشمار می رود، افزود: فعالیت همه ی خیریه ها ارزشمند است ولی در خصوص فرهنگ مصرف بهینه آب در بخش های مختلف شرب، صنعت و کشاورزی باید تلاش جدی تری صورت گیرد و ورود خیرین به این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

استاندار اصفهان تاکید کرد: صدا و سیما و آموزش و پرورش باید در این خصوص ورود جدی تری داشته باشد و با این خیریه های همکاری تنگاتنگی داشته باشند.و در ترویج رفتارهای درست مصرف آب و پرهیز از مصارف بی رویه از هیچ کوششی دریغ ننمایند.

گفتنی است؛ تشکیل خیریه فرهنگ مصرف بهینه آب و حمایت از احیا رودخانه زاینده رود که به پیشنهاد استاندار اصفهان بود مورد استقبال خوب خیرین قرار گرفت و در این جلسه اهم برنامه های این خیریه به دکتر عباس رضایی ارائه گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه