English

استاندار مازندران:

راهبردهای عملی برای تقویت آموزش و پرورش ارایه شود

استاندار مازندران گفت: راهبردهای لازم عملی در قالب برنامه ی دقیق و اصولی برای تقویت بخش های مختلف آموزش و پرورش ارایه شود. ‎

راهبردهای عملی برای تقویت آموزش و پرورش ارایه شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران ، احمد حسین زادگان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به این که روح تشکیل و فعالیت این شورا، کمک به نهاد آموزش و پرورش است، افزود: اعتلای جامعه در گرو شکوفایی آموزش و پرورش است و هیچ کس نباید در همراهی این نهاد تردید و درنگ کند.

رییس شورای آموزش و پرورش استان با بیان این که برای دیدگاه ها و اندیشه های نظری حمایت از نهاد آموزش و پرورش باید برنامه عملیاتی و قابل تحقق در عمل تدوین شود، عنوان کرد: راهبردهای لازم عملی در قالب برنامه ی دقیق و اصولی برای تقویت بخش های مختلف آموزش و پرورش ارایه شود.

وی با اشاره به اهمیت رفع مشکلات آموزش و پرورش و ضرورت پیگیری مسایل این بخش بویژه در حوزه اعتبارات، تاکید کرد: کارگروه کارشناسی موضوع سهم بری آموزشی و رفع مشکلات اعتباراتی این نهاد تشکیل و نتایج را برای تصمیم گیری در شورای برنامه ریزی استان در سال 98 ارایه نماید.

استاندار مازندران به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در پیام به اجلاسیه نماز در سال 97 مبنی بر این که مدارس را به نمازخوانی نوجوانان مزین کنید، اشاره کرد و افزود: برنامه اجرایی برای ترویج نماز در مدارس با تشریح وظایف دستگاه ها تدوین شود.

حسین زادگان با اشاره به این که اقامه نماز یک تکلیف شرعی و اساس زیستن سالم و الهی است، یادآور شد: برنامه های اثر بخش از سوی رسانه ملی برای ترویج اقامه نماز در مدارس در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در این راستا تهیه و پخش شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه