English

سرپرست حوزه هنری کرمانشاه:

کرمانشاه میزبان جشنواره سراسری"۴۰ سال مرز امن" می‌شود

افشین آزادی گفت: جشنواره 40 سال مرز امن در حوزه پوستر، کاریکاتور و کارتون به میزبانی کرمانشاه و توسط حوزه هنری استان برگزار می‌شود.

کرمانشاه میزبان جشنواره سراسری"40 سال مرز امن" می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سرپرست حوزه هنری کرمانشاه در خصوص جشنواره سراسری40 سال مرز امن به میزبانی کرمانشاه، ابراز داشت: در ادامه برگزاری جشن‌های چهل‌ سالگی انقلاب، جشنواره سراسری"40 سال مرز امن" بر مبنای طرحی که از سوی خانه گرافیک و خانه کاریکاتور به حوزه هنری کرمانشاه ارائه‌شده بود، پس از انجام کارهای کارشناسی به‌عنوان یک جشنواره ملی به میزبانی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

آزادی انجام جشنواره سراسری"40 سال مرز امن" را اقدامی بدیع در حوزه ارائه کارهای هنری در حوزه امنیت مرزی کشور عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: حوزه هنری با توجه به مأموریت خاص خود در حوزه توجه به هنر انقلاب اسلامی برگزاری این جشنواره سراسری را در برنامه قرار داده است.

وی ورود هنر به هر حوزه‌ای را عامل ماندگاری آن حوزه برشمرد و افزود: جشنواره سراسری"40 سال مرز امن" باهدف برجسته‌سازی اهمیت مرزها برگزار خواهد شد چراکه ایران اسلامی برای حفظ مرزهایمان و امنیت حاکم بر کشور خون‌های ارزشمند زیادی تقدیم کرده است.

سرپرست حوزه هنری کرمانشاه تأکید کرد: در دهه پنجم انقلاب اسلامی نیاز داریم تا اتفاقات رخ‌داده در حوزه هنر را با دو نگاه از بیرون و درون بازخوانی کنیم نمونه‌های بارز آن را می‌توان در ورود کاریکاتوریست‌های استان کرمانشاه به موضوع مفاسد اقتصادی، اختلاس و فساد اداری برای نخستین بار در کشور مشاهده کرد که سعی می‌شود در آینده نزدیک این آثار به‌صورت نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار گیرد.

گفتنی است که آیین رونمایی از پوستر جشنواره سراسری"40 سال مرز امن" در سالن همایش‌های حوزه هنری کرمانشاه، برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه