English

برپایی نمایشگاه عکس «٤٠ عکس، ٤٠ عکاس» در رشت

نمایشگاه عکس «٤٠ عکس، ٤٠ عکاس» به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در رشت برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه عکس «٤٠ عکس، ٤٠ عکاس» در رشت

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، در این نمایشگاه که صبح امروز  با حضور جمعی از مدیران و اصحاب فرهنگ و هنر استان در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیا(ص) رشت گشایش یافت، آثاری از امیر آقایی، الهه فلاح بلندطبع، اصغر عبدی، امیرمحبوب یگانه، حسین خائف، امیرصالح غنجی، حسن جوری، حسین داداش‌زاده، حسین شمس، رضا احمدپور، روح‌الله خانزاده، زهرا جوری، زینب صبوری، سیدمحمد شاداب، سیدمرتضی جوانمرد، سیده‌دنیا معصومی، عباس عاشوری، علی شفیعی کلی، علی کتمان، محمد ابراهیمی، علیرضا آذرم، مجتبی محمدی، محمد آهنگر، محمدرضا کشازرع، مژگان زینعلی، مصطفی عاشوری، میثم پورجعفری، مهدی کرمی و نسترن نعمتی به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایشگاه 40 عکس 40 عکاس در رشت

در نمایشگاه «٤٠ عکس، ٤٠ عکاس»، ٤٠ تخته تابلوی عکس با موضوعاتی چون حماسه حضور، نماز و نیایش، جوانان، ورزش، ورزش بانوان، نشاط و امید و سازندگی و دستاوردهای انقلاب به نمایش در خواهد آمد.

نمایشگاه یادشده تا دوم اسفندماه، صبح‌ها از ساعت ٩ الی ١٣ و عصرها از ساعت ١٥ الی ٢٠ در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیا(ص) رشت دایر است.

اخوان نمایشگاه عکس «٤٠ عکس ٤٠ عکاس» نیز به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با هدف شناسایی، حمایت، تقدیر و پرورش استعدادهای درخشان عکس و همچنین ایجاد فضای پر شور و نشاط در بین هنرمندان و جوانان سراسر کشور با رقابت در یک عرصه فرهنگی و هنری، چندی پیش منتشر شد.

آثار این نمایشگاه که به همت موسسه جلوه باران و با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان گیلان برگزار می‌شود، قرار است در سراسر استان به نمایش گذاشته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه