English

فرمانده انتظامی کردستان خبرداد:

دستگیری مجرم اینترنتی در سنندج

فرمانده انتظامی کردستان از دستگیری فردی که بصورت غیر قانونی از حساب یک تبعه خارجی که به ایران سفر کرده بود، خبر داد.

دستگیری مجرم اینترنتی در سنندج

فرمانده انتظامی کردستان در گفتگو با خبرگزاری موج کردستان، اظهارداشت: یک تبعه خارجی که جهت انجام امور پزشکی به کشور سفر کرده بود با مراجعه به پلیس فتا استان اعلام نمود که مبلغ 7 میلیارد و پانصدوشصت میلیون ریال بصورت اینترنتی وغیر مجاز از حساب ریالی نامبرده برداشت شده است.

سردار علی آزادی با بیان اینکه باتوجه به حساسیت موضوع از لحاظ توریست بودن شاکی اضافه کرد: ادعای نامبرده سریعا در دستور کار کارشناسان فتا قرار گرفت وبابررسی های صورت گرفته بر روی پرینت های حساب شاکی مشخص گردید برداشت های انجام شده بصورت 14 تراکنش از طریق درگاه اینترنتی پرداخت یکی از شرکت های مجری بوده است.

وی گفت:با انجام تحقیقات لازم واستفاده از شگردهای پلیسی مشخص گردید فردی که برداشت غیر مجاز را انجام داده،اصالتا اهل وساکن سنندج است که پس از طی مراحل قضایی حکم جلب وی ازسوی مقام قضایی صادرشد.

آزادی عنوان کرد: نامبرده پس از انتقال به پلیس فتا ابتدا منکر بزه انتسابی شد ولی درمواجه بامستندات ارائه شده به بزه انتسابی اعتراف نموده که پس از طی مراحل قضایی وباتوجه به اعتراف صریح نامبرده ، روانه زندان گشت.

وی در پایان اظهار داشت؛ به شهروندان عزیز توصیه می‌کنیم: حتماً به صورت دوره‌ای رمز بانکی خود (رمز اول و دوم) را تغییر دهند، رمزهایی را بگذارند که قابل حدس زدن و تشخیص از سوی دیگران نباشد. استفاده از شماره شناسنامه، تاریخ تولد و... برای رمز بانکی اشتباه است چرا که به راحتی رمز بانکی شما قابل حدس زدن است. اس ام اس بانک خود را جهت اطلاع از تراکنش بانکی فعال کنید. به هیچ وجه اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار افراد غیر قرارندهید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه