English

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان؛

هرمز را درست کنید یا آن‌ را ببندید/ دادستان باید محکم در برابر قبح شکنی ها بایستد

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به ضعف زیر ساخت های گردشگری در جزیره هرمز تاکید کرد: از مسئولان جهانگردی سوال می کنم آیا جایی که هیج امکاناتی ندارد عادلانه است که مردم را به آنجا بکشانیم، آیا اهانت به گردشگر و توریست نیست؟ یا درست کنید یا ببندید.

هرمز را درست کنید یا آن‌ را ببندید/ دادستان باید محکم در برابر قبح شکنی ها بایستد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان،  آیت الله «غلامعلی نعیم آبادی» ظهر امروز در نماز جمعه بندرعباس، گفت: داعش همان وهابیت و وهابیت همان داعش است که تابع هوای نفس نیستتد بلکه یک انحراف ژرف دارند.

وی ادامه داد: عملیات انتحاری داعش به علت تفسیر غلط از قرآن است که برای حاکمیت قرآن جان خود و دیگران را به خطر می اندازند.

خطیب جمعه بندرعباس تاکید کرد: علت انحراف داعش، طالبان و وهابیت تفسیر غلط آیاتی از قرآن است که مربوط به کافران بوده اما آنها را به مسلمانان و مومنان تعمیم دادند.

نعیم آبادی با تاکید بر اینکه با تفسیر غلط آیات با مومنان بدتر از مشرکان رفتار کردند، گفت: جوان ناآگاه، آیات خطاب به کفار که مربوط به بت پرستان و عبادات آنهاست چه ربطی به جهان اسلام دارد .

وی با اشاره به شهادت پاسداران این مرزو بوم در سیستان و بلوچستان بیان کرد: از رهبری تشکر می کنیم که دستور اکید دادند با این منحرفان گمراه به شدت برخورد شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تاکید کرد: از آنجایی که تمامی جنایت ها بر پایه نفهمی از قرآن است لذا باید بدانیم مفسر کیست و ناآگاهانه در جلسات تفسیر شرکت نکنیم.

نعیم آبادی با اشاره به حضور بی‌نظیر و حماسی مردم ایران در راهپیمایی ۲۲بهمن تصریح کرد: خائنانی که می گفتند ایرانی ها جشن ۲۲ بهمن ندارند و دوران نظام تمام شده است بدانند که ما کار خود را انجام می دهیم.

وی با اشاره به ۲۹بهمن ماه روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی گفت: با توجه به اینکه اقتصاد مقاومتی با پشت میزنشینی شکل نمی گیرد بلکه در دامداری ها، باغداری ها، مراکز تولید علم شکل می گیرد بنابراین هم مردم و هم دولت آن را جدی بگیرند و وارد میدان شود.

نعیم آبادی با اشاره به ضعف زیر ساخت های گردشگری در جزیره هرمز تاکید کرد: از مسئولان جهانگردی سوال می کنم آیا جایی که هیج امکاناتی ندارد عادلانه است که مردم را به آنجا بکشانیم، آیا اهانت به گردشگر و توریست نیست؟ یا درست کنید یا ببندید.

وی با اشاره به وضعیت پوشش نامناسب و قبح شکنی در هرمز و یکی از جزایر بندرلنگه گفت: انقلاب کردیم که جامعه را بسازیم، انقلاب اسلامی یعنی ارزش های اسلامی در آن جامعه حفظ شود آیا لخت و عریان شدن شایسته جامعه است.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه آیا زیرپا گذاشتن مرزهای اسلام و انقلاب به معنای آزادی است که بگویند آزاد است، تاکید کرد: هرمز جزیره عزت، شهادت و شهداست و دادستان باید هرچه سریعتر ورود پیدا کند و محکم در برابر قبح شکنی ها بایستد نه اینکه بگویند شورای تامین باید از فساد جلوگیری کند.

نعیم آبادی با بیان اینکه نه تنها مخالف گردشگری نیستیم بلکه طرفدار گردشگری سالم هستیم، گفت: با توجه به اینکه طرفدار گردشگری نابودکننده ارزش های انقلاب اسلامی نیستیم بنابراین مسئولان باید جزایر را سامان دهند و نیروهای حزب اللهی و مردم با حضور خود در این مناطق از ورود قبح شکنان جلوگیری کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه