English

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

ارائه تخفیف ۲۰ درصدی برای دانشبران فعال مرکز آموزش سازمان فاوا شهرداری اصفهان

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تخفیف20 درصدی برای دانشبران فعال مرکز آموزش سازمان فاوا شهرداری اصفهان ارائه می شود.

ارائه تخفیف 20 درصدی برای دانشبران فعال مرکز آموزش سازمان فاوا شهرداری اصفهان

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید حمیدرضا ابطحی بیان کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مرکز آموزش سازمان فاوا دوره های مختلف آموزشی برای شهروندان در سطوح مختلف کودکان، نوجوانان،  بانوان و دانشجویان همچنین سازمان‌های سطح استان با تخفیف 20 درصد ارائه دهد. 

وی افزود: این امکان تا 10 اسفند ماه سال جاری برای ثبت نام در دوره های این  مرکز با تخفیف  20درصدی برای دانشبران شاغل در شهرداری اصفهان که بیش از 5 دوره را در این مرکز گذرانده باشند (علاوه  بر یارانه 20درصدی شهرداری اصفهان) و تخفیف 20 درصدی برای سایر دانشبران که بیش از 3دوره را در مرکز آموزش طی کرده باشند، برقرار خواهد بود.

ابطحی گفت: در پاییز سال جاری دوره های اندروید و پایتون در دو سطح مقدماتی و پیشرفته بیشترین مخاطب را داشته است، ضمن آنکه دوره های جدید  JAVA Core  و MEAN Stack در حوزه برنامه نویسی و تولید نرم افزار نیز برای دانشجویان از ابتدای بهمن ماه در حال ارائه می باشد.

مدیرعامل سازمان فاوا در پایان به آموزش و فرهنگ سازی شهروندان و کارکنان شهرداری و همچنین آموزش های تخصصی مورد نیاز کسب و کار ها که از اهداف سازمان می‌باشد اشاره و ابراز امیدواری کرد تا علاقه مندان با استفاده از امکانات و خدمات این مرکز،  در جهت افزایش توانمندی و مهارت های خود با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت اقدام نموده و با ارائه پیشنهادات ارزنده خود، زمینه رشد و توسعه فرهنگ استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات و تحقق اهداف شهر پایدار هوشمند را بیش از پیش فراهم نمایند.

شایان ذکر است؛ علاقه مندان جهت استفاده از تخفیف20 درصدی مرکز آموزش سازمان فاوا شهرداری اصفهان می توانند به نشانی الکترونیکی ittce.ir  مراجعه و یا با شماره تلفن 32228787 تماس حاصل فرمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی