English

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن کرمانشاه با حضور مردم انقلابی در حال برگزاری است

مردم شهر کرمانشاه از ساعت 9 صبح امروز هم‌زمان با سراسر کشور با حضور پرشور از مقابل مسجد جامع به سمت چهارراه بسیج بابیان شعارهای انقلابی مراسم ویژه راهپیمایی 22 بهمن را شروع کرده و مراسم با سردادن شعارهای انقلابی ادامه دارد.

مراسم راهپیمایی 22 بهمن کرمانشاه با حضور مردم انقلابی در حال برگزاری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، راهپیمایی 22 بهمن در چهل‌سالگی انقلاب اسلامی با حضور مردم کرمانشاه از ساعت 9 صبح هم‌زمان با سراسر کشور آغازشده است.

گفتنی است که مراسم راهپیمایی 22 بهمن در کرمانشاه از مقابل مسجد جامع کرمانشاه شروع و تا چهارراه بسیج ادامه دارد و راهپیمایان با سردادن شعارهایی همچون "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده"، به استقبال مراسم راهپیمایی 22 بهمن رفته‌اند.

سرودخوانی یک هزار و 357 دانش‌آموز با لباس پرچم ایران، نصب و در دست داشتن پلاکاردهایی با تصاویر امام (ره)، رهبر معظم انقلاب، ریاست جمهوری، پرچم سه رنگ جمهوری همچنین پلاکارد نوشته‌هایی در محکومیت سران استکبار از مهم‌ترین برنامه‌های مراسم 22 بهمن امسال در کرمانشاه است.

لازم به ذکر است که سخنران اصلی مراسم راهپیمایی 22 بهمن در کرمانشاه در چهارراه بسیج، حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه