English

با حضور مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران؛

دو واحد تولیدی صنعتی با سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در منطقه آزاد انزلی افتتاح شد

دو واحد تولیدی صنعتی با سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی و اشتغالزایی ۹۵ نفر با حضور مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران در منطقه آزاد انزلی افتتاح شد.

دو واحد تولیدی صنعتی با سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در منطقه  آزاد انزلی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، در ششمین روز از دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی دو واحد تولیدی صنعتی با سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی و اشتغالزایی ۹۵ نفر با حضور دکتر رضا مسرور رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان و دکتر افروز بهرامی رییس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان و مقامات استانی و منطقه ای به صورت رسمی در مدار تولید قرار گرفتند.

براین اساس شرکت گل پاک به عنوان نماینده شرکت یورودت ایتالیا و با تکنولوژی و دانش این شرکت، با سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد ریالی با تولید شوینده های بهداشتی موجبات اشتغالزایی مستقیم برای ۱۰ نفر را فرآهم کرده است و سرمایه گذار این شرکت یک ایرانی ساکن ایتالیا است که در راستای سیاست های جذب سرمایه گذاران و ایرانیان خارج از کشور این سازمان، جذب و در این منطقه اقدام به سرمایه گذاری نموده است.

رضا مسرور

از سوی دیگر طرح توسعه شرکت هفت الماس که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ریل کابینت کشور است، مورد بهره برداری قرار گرفت ، این طرح تولیدی از طریق تجهیز ماشین آلات جدید و توسعه کارخانه با میزان سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد ریالی زمینه اشتغال ۸۵ نفر را به صورت مستقیم فرآهم و محصولات تولیدی آن به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب نسبت به نمونه های مشابه خارجی از مقبولیت خوبی در بازار کشور برخوردار می باشد.

بنابراین گزارش بازدید از دو شرکت تولید و صادر کننده نمونه کشوری منطقه که در حوزه های پوشاک و صنایع سلولزی مشغول به فعالیت هستند از دیگر برنامه های بازدید مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران بود.

گفتنی است حضور در مراسم تجلیل از مراسم مدیران واحدهای تولیدی صادراتی منطقه ازاد انزلی و امضای تفاهمنامه مشترک به منظور افزایش همکاریهای سازمان منطقه آزاد انزلی و صندوق توسعه صادرات ایران در راستای حمایت از تولید ملی و افزایش صادرات غیر نفتی کشور از دیگر برنامه های حضور دکتر بهرامی و هیات همراه در منطقه بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی