English

رییس اتاق تهران در سومین مراسم امین الضرب مطرح کرد؛

اسم کارآفرینان با ریشه، در فهرست های فساد نیست

مسعود خوانساری گفت: هیچ کشوری در منطقه بدون حضور بخش خصوصی به توسعه نیافته است، امروز اسم هیچ کارآفرین با ریشه ای در فهرست های فساد وجود ندارد.

اسم کارآفرینان با ریشه، در فهرست های فساد نیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، رییس اتاق تهران در مراسم سالانه کارآفرینی امین الضرب که به مناسبت صدوسی و پنجمین سال تاسیس اتاق تهران در تالار وحدت برگزار شد، گفت: امروز به پشتوانه تاریخ اگر فعالان اقتصادی بگویند از زمانه خود جلوتر بوده اند سختی گزاف نبوده است، جای تاسف است که اعتماد و امید در جامعه کاهش یافته است. دو سال پیش زمانی که برجام امضا شد فعالان اقتصادی امیدوارانه به فکر توسعه بودند اما بد عهدی ها خارجی ها و فضا سازی برخی گروه ها در داخل باعث بروز این مشکلات شد. از این رو امروز باید بگوییم که این بخش خصوصی که شما امروز بازیش نمی دهید محرک توسعه است و در کشورهای ترکیه، هند، چین و...همین بخش خصوصی زمینه توسعه را فراهم کرده بودند. از طرف دیگر شما کدام فعال اقتصادی با ریشه ای را در فهرست فسادگران دیده اید.

مسعود خوانساری با بیان اینکه امروز  به دلیل منکوب کردن، مفاخر امید از بین رفته است، افزود: جامعه ایران نیازمند دمیدن روح تازه است، از این رو همه ما در این مراسم جمع شده ای که با افتخار از کارآفرینان نام ببریم و نشان بر سینه آن ها بزنیم.

او با تاکید بر اینکه از رفتار بزرگانی چون نیازمند الگو می گیریم، تصریح کرد: اتاق تهران موظف است از استارت آپ های جوان حمایت کند و فروتنانه از اهل فرهنگ یاد کنیم که میراث آن ها برای آیندگان باقی می ماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه