English

هم‌زمان با ایام دهه فجر؛

بیش از یک هزار واحد مسکن مهر در کرمانشاه به بهره‌برداری رسید

یک هزار و 18 واحد مسکن مهر با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار کرمانشاه روز سه‌شنبه هم‌زمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.

بیش از یک هزار واحد مسکن مهر در کرمانشاه به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، درمجموع برای احداث یک هزار واحد مسکن مهر در کرمانشاه بیش از 800 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وزیر راه و شهرسازی 36 واحد مسکونی مهر کارکنان امور اتباع بیگانه استانداری کرمانشاه را به نمایندگی از یک هزار واحد مسکن مهر در کرمانشاه در شهرک فرهنگیان فاز 2 کرمانشاه افتتاح کرد.

گفتنی است که مابقی این واحدهای مسکن مهر شامل 100 واحدی تعاونی مهر هرسین، 36 واحدی کارکنان میراث فرهنگی، 32 واحدی انجمن شرکت‌ها، 184 واحدی تعاونی مسکن مهر مولوی شهر جوانرود، 300 واحدی مهرآوران کنگاور و 330 واحدی خود مالکین سطح استان کرمانشاه است.

شایان‌ذکر است محمد اسلامی در سفر یک‌روزه خود به کرمانشاه در آیین افتتاح ۱۵ طرح عمرانی ازجمله بزرگراه کرمانشاه-کامیاران به طول ۱۰ کیلومتر، بزرگراه قره بلاغ سرپل ذهاب به طول ۲.۵ کیلومتر، ساختمان انتقال خون اسلام‌آبادغرب با زیربنای ۲۰۰ مترمربع و احداث، بهسازی و آسفالت راه روستایی به طول ۲۵ کیلومتر شرکت می‌کند.

همچنین کلنگ زنی آزادراه بیستون-کرمانشاه-حمیل و قزانچی-کرمانشاه به طول ۱۴۱ کیلومتر و با صرف اعتباری بالغ‌بر ۱۵ هزار میلیارد ریال و بازدید از بیمارستان آسیب‌دیده اسلام‌آبادغرب در زلزله سال گذشته و نیز پروژه‌های مسکن مهر سرپل ذهاب و شرکت در جلسه شورای اداری از دیگر برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در این سفر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی