English

فرماندار شهرستان خمینی شهر:

اجرای نظام ارجاع کمک به شهروندان خمینی شهری است

فرماندار شهرستان خمینی شهر گفت: اگر نظام ارجاع اجرا شود شهروندان خمینی شهری نیازمند متخصصان استان نیستند.

اجرای نظام ارجاع  کمک به شهروندان خمینی شهری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج خمینی شهر، محمود مسلم زاده در اولین مجمع سلامت خمینی شهر گفت: در استان ها مجمع سلامت اجرایی می شود و به نسبت نیز در شهرستان ها صورت می پذیرد که دو پیکان دوطرفه است و سیاست های ابلاغی را باید تا سطح جامعه اجرایی و جهت دهیم.

وی با اشاره به اینکه در خصوص سلامت با تفاهم نامه وزیر بهداشت و وزیر کشور در راستای اجرای بند2 ابلاغیه رهبر معظم انقلاب که سلامت محوری عنوان ورویکرد انسان کامل با ابعاد سلامت جسم، روح و معنویت و اجتماعی است تکلیف شد.

مسلم زاده اذعان کرد: شهرستان خمینی شهر از  پتانسیل های خوبی در عرصه خیرین دارد و در کشور زبانزد است و این مجمع را  می توان  به بهترین شکل مدیریت کرد که هدف گذاری هایی برای شهرستان انجام شود.

فرماندار شهرستان براین موضوع تاکید کرد که برگزاری مجمع متناسب با وضعیت بومی شهرستان به گونه ای باشد که  هدفگذاز عمل کنیم و باتوجه به اینکه محله محوری را در اولویت های شهرستان خمینی شهر قرار داده ایم این مجمع نیز با رویکرد و شعار محله محوری دنبال شود.

فرماندار خمینی شهر

وی افزود:  محله ای که  در شهرهای خمینی شهر، درچه، کوشک، اصغرآباد و روستاهای تیرانچی و قلعه امیریه سیاست گذاری شده است.

مسلم زاده بیان داشت: مدیران شبکه بهداشت و درمان شهرستان خمینی شهر و مجتمع بیمارستان های شهرستان نقشه راه سلامت و افق 1404 برای شهرستان را در دستور کار دارند تا به بهترین شیوه و به صورت متوازن به مردم خدمت رسانی شود.

فرماندار شهرستان خمینی شهر در پایان گفت : باید نظام ارجاع را در استان اصفهان اجرا کنیم تا  شهروندان خمینی شهر نیازمند نباشند که برای درمان و مراجعه به پزشک متخصص به مرکز استان مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه