English

فرماندار شهرستان خمینی شهر خبر داد:

جمع آوری ۲۰۴ کارتن خواب در شهرستان خمینی شهر

فرماندار شهرستان خمینی شهر ازجمع آوری 204 کارتن خواب در شهرستان خمینی شهر با کمک همه دستگاهها خبر داد.

جمع آوری 204 کارتن خواب در شهرستان خمینی شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از خمینی شهر، محمود مسلم زاده با اشاره به جمع آوری 204 کارتن خواب در شهرستان خمینی شهر گفت: ضایعات فروشی  و شغلهای کاذب موجب افزایش سرقت و اعتیاد می شود.

وی در جلسه مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد : آسیبهای فراوانی در شهرستان خمینی شهر وجود دارد که مهمترین آن اعتیاد است وخانواده های بسیاری در معرض تهدیدهاو خطرات این آسیب هستند.

فرماندار شهرستان خمینی شهر اذعان کرد: دستگاه های اجرایی باید دست به دست هم دهند و با تشکیل کمیته ها و ارائه گزارش ها در شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان به یک  نتیجه اثر بخش رسید.

  وی با بیان اینکه باید فعالیت مسوولان ادارات در این زمینه ارزیابی شود هشدار داد: مدیرانی که در انجام وظایف خود کوتاهی می کنند وسستی در کار می ورزند برخورد قاطع خواهد شد  و دستگاه اجرایی ضعیف به مردم معرفی و رسانه ای می شود.

مسلم زاده در مورد مشکل  افرادی که خریدوفروش ضایعات را منبع کسب درآمد کرده اند توضیح داد: باید ضایعات فروشی و نخاله فروشی در خمینی شهر جمع آوری شود چون  آسیب های فراوانی به دنبال دارد و در این زمینه سرریزهای اصفهان و دیگر شهرهای اصفهان در حاشیه شهرستان خمینی شهر تخلیه می شود  و این کار غیر اخلاقی مجوزی برای فعالیت ضایعات فروشی ها و اوراق فروشی ها  است  .

وی خاطرنشان کرد:  شهرستان خمینی شهر گنجایش مشکلات متعدد آن هم از سوی مهاجران  و سرریز دیگر شهرهای اطراف را ندارد و نباید این موضوعات را پذیرش کرد.

فرماندار خمینی شهر با تاکید بر این مطلب نداشتن شغل مناسب برای سرپرست خانوارها در کنار این مشاغل سرقت ها، مواد مخدر و دیگر آسیب های اجتماعی را  افزایش می دهد، توضیح داد:  از وظایف دستگاههاست ساماندهی مشاغل در شهرستان به سرعت انجام شود و ورودی های شهرستان مناسب سازی شود  و باید از وضعیت کارگاهی و نامناسب خارج شود.

مسلم زاده بیان کرد: 70 عطاری مجاز وتعدادی عطاری غیرمجاز در شهرستان خمینی شهر فعالیت دارند که باید این وضعیت بررسی  شود و نظارت کافی بر روی عطاری ها باشد و صاحب عطاری ها شایستگی لازم و علم کافی را داشته باشند که شبکه بهداشت و درمان شهرستان باید در این زمینه با قدرت وارد عمل شود و درمان و طب سنتی که به صورت زیرزمینی صورت می گیرد برخورد جدی و قاطع انجام شود.

فرماندار خمینی شهر گفت:موضوع دیگر کارتن خوابی و متکدیان داخل شهرستان هستند که خیرین شهرستان می توانند با پتانسیل قوی که دارا هستند قسمتی از این مشکل را حل کنند و  باید تا قبل از نوروز98 در خمینی شهر این معضل  حل شود و مسوولان دستگاه های مجری در این طرح باید ضربتی و با جدیت به این موضوع رسیدگی کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی