English

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری سنندج خبر داد:

پیشرفت ۶۵ درصدی مجتمع تجاری – خدماتی میدان مولوی سنندج

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری سنندج گفت: مجتمع تجاری – خدماتی میدان مولوی سنندج در هفت طبقه در حال احداث است که تا کنون 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

پیشرفت 65 درصدی مجتمع تجاری – خدماتی میدان مولوی سنندج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، شهردار سنندج بهمراه جمعی از مدیران شهرداری از روند اجرایی احداث میدان مولوی بازدید نمودند.

فرشاد منبری در گفتگو با خبرنگار موج کردستان، اظهار داشت: مجتمع تجاری - خدماتی میدان مولوی سنندج  یکی از پروژه مشارکتی  این سازمان با بخش خصوصی است.

 رئیس  سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری سنندج گفت: این پروژه در راستای افزایش مشارکت بخش خصوصی در عمران و آبادانی  سطح شهر، توسعه فعالیتهای سرمایه گذاری و ایجاد درآمد پایدار در حال احداث است.

وی  از پیشرفت 65 درصدی پروژه مجتمع تجاری – خدماتی میدان مولوی خبر داد و گفت: این مجتمع در زمینی به مساحت 396 متر در حال احداث است .

 منبری اعلام کرد: این پروژه در 7 طبقه سازه ای در حال احداث است که شامل یک طبقه زیر زمین با کاربری تجاری، طبقه همکف واول دارای کاربری تجاری و دیگر طبقات دارای کاربری خدماتی است.

رئیس  سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری سنندج ابراز امیدواری نمود: سال آینده بتوانیم نسبت به تکمیل و افتتاح این مجتمع تجاری – خدماتی اقدام نماییم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه