English

بە مناسبت آغاز دهە فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

پیام تبریک استاندار کردستان صادر شد

بهمن مرادنیا استاندار کردستان در پیامی فرارسیدن دهە فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را بە آحاد مردم شریف، با فرهنگ و متدین استان کردستان تبریک گفت.

پیام تبریک استاندار کردستان صادر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان،متن پیام بهمن مرادنیا که نسخه ای از آن به دفتر خبرگزاری ارسال شده است بدین شرح می باشد:

مردم فرهنگ ‌مدار و متدین استان کردستان؛

اینک کە در آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و بە برکت اندیشە های تابناک امام راحل، خون شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری و دولت های مختلف پس از انقلاب اسلامی، علیرغم کینەورزی دشمنان بە الگویی موفق توسعە در میان کشورهای جهان اسلام تبدیل شدە است و با حضور جوانان مستعد و امکانات خدادادی پلەهای ترقی و پیشرفت یکی پس از دیگری فتح خواهد شد.

جا دارد در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند اسلامی مراتب سپاس و قدردانی خود را نثار شما مردم شریف کردستان کنم کە با وجود همە مشکلات، تنگناها و کمبودها کماکان دل در گرو آرمان‌های والای نظام اسلامی دارید و در راە اعتلا و آبادانی این سرزمین هر آنچە در توان دارید انجام می‌دهید.

امید دارم با استعانت از خدای بزرگ، برنامەها و کارهای در دست پیگیری و تدوین شدە توسط دولت خدمتگزار تدبیر و امید، آیندە کردستان زیبایمان بە توسعە یافتگی همە جانبە و فرجام نیک ختم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه