English

همایش کوهنوردی در مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد

همایش گردهمایی کوهنوردان مخابرات منطقه اصفهان به میزبانی گروه کوهنوردی اداره مخابرات شهرستان زرین شهر برگزار شد.

همایش کوهنوردی در مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، مدیر مخابرات منطقه اصفهان در همایش کوهنوردی گفت: کوهنوردی تنها یک ورزش نیست، یک شیوه زندگی است با تمام خصوصیات اخلاقی و انسانی آن، کوهنوردی فقط خسته کردن و آزردن جسم نیست بلکه  رسیدن به اوج قله انسانیت و رسیدن به تعالیست.

حیدری زاده با اشاره به ابعاد کم نظیر ورزش کوهنوردی در تعالی روحی وجسمی انسان افزود: کوهنوردی تنها یک ورزش نیست،  یک شیوه زندگی است با تمام خصوصیات اخلاقی و انسانی آن، کوهنوردی فقط خسته کردن و آزردن جسم نیست بلکه  رسیدن به اوج قله انسانیت و رسیدن به تعالیست، گذشتن از خویشتن بخاطر منافع جمع است، به اشتراک گذاشتن تمام شادیها و خوبی ها و خوشی هاست.

وی کوهنوردی را تمرینی برای افزایش اراده و عزم انسانی دانست و خاطر نشان کرد: کسانی  که نه سرما باعث عدم حضورشان شده و نه گرما ! کسانی که  هیچ چیز نتوانسته خللی در عزمشان بوجود بیاورد، دوستانی که کوهنوردی و ورزش کردند که جسمشان سالم بماند و روحشان به اوج و تعالی برسد، دوستانی که وحدت و یکدلی و همنورد بودن را خوب آموختند و از هرگونه تفرقه و دودلی در جمع اجتناب کردند، اینها کوهنوردی را خوب آموختند و قطعا کوهنورد خواهند بود.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان در پایان ضمن اظهار اظهار خوشحالی از حضور خود در جمع گروه کوهنوردی مخابرات منطقه اصفهان افزود: اکنون که در  طلیعه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم امیدوارم این گروه با عزمی راسخ  بیش از پیش باعث افتخار و ارتقای جایگاه و برند مخابرات منطقه اصفهان در سطح کشور بشود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه