English

همزمان با برگزاری نمایشگاه اتوکام ۲۰۱۸ انجام شد؛

اجرای اولین گیمیفیکیشن شرکت مخابرات ایران - منطقه اصفهان

همزمان با برگزاری نمایشگاه اتوکام 2018 ، اولین گیمیفیکیشن مبتنی بر کمپین فروش سرویس adsl 2020 توسط معاونت تجاری مخابرات منطقه اصفهان در غرفه مخابرات اجرا شد.

اجرای اولین گیمیفیکیشن شرکت مخابرات ایران - منطقه اصفهان

 به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، رئیس اداره بازاریابی و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان گفت: گیمیفیکیشن (Gamification)  یا بازی سازی که گاهی هم به بازی آفرینی ترجمه می‌شود از جمله زیر مجموعه‌های دانش طراحی برای تغییر رفتار یا Behavioral Design است که طی سال‌های اخیر، در فضای دانشگاهی و نیز محیط کسب و کار مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.

امیرحسین زیگلری افزود:ساده‌ترین تعریف گیمیفیکیشن به این صورت است که گیمیفیکیشن یا بازی سازی، هنر تعبیه کردن مکانیزم های بازی در فضاهایی است که به صورت پیش‌فرض برای بازی طراحی نشده‌اند.

 وی با اشاره به اهداف این امر اظهار کرد: گیمیفیکیشن سرگرم‌کننده است اما باید چیزی فراتر از خواندن چند لغت روی صفحه نمایش یا تماشای یک ویدئو باشد و این فرآیند باید مهارت‌های مشتری را افزایش دهد و با نوعی جایزه مانند تخفیف یا پیشنهاد ویژه همراه باشد.

 رئیس اداره بازاریابی و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان گفت: البته لزومی ندارد که این بازی حتما روی وب سایت طراحی شود و  اپلیکیشن و صفحات مجازی برند نیز محل خوبی برای طراحی گیمیفیکیشن هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه