English

آیت الله فلاحتی در دیدار با امام جمعه و استادان حوزه علمیه رامسر؛

حضور روحانیت در عرصه های مختلف دشمن را عصبانی کرده است/ سرمایه گذاری دشمن در حوزه های علمیه شیعه

نماینده ولی فقیه در گیلان به عصبانیت دشمن در عزتمندی روحانیت بین مردم اشاره کرد و گفت: حضور روحانیت در عرصه های مختلف دشمن را عصبانی کرده و با رعایت تقوا روزبه روز بین مردم عزیزتر می شود.

حضور روحانیت در عرصه های مختلف دشمن را عصبانی کرده است/ سرمایه گذاری دشمن در حوزه های علمیه شیعه

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با امام جمعه و استادان حوزه علمیه رامسر با تاکید بر تکریم بزرگان و علمای دین اظهار کرد: تکریم علمای دین از برنامه های هفتگی ما است.

وی به تحقق انقلاب اسلامی پس از ۱۴۰۰ سال بعثت پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و افزود: در طول تاریخ اکنون روحانیت بهترین روزگار را سپری می کند و در اوج عزت است.

دشمن از عزت روحانیت بین مردم عصبانی است

امام جمعه رشت با بیان اینکه دشمن از عزت روحانیت بین مردم عصبانی است، تصریح کرد: حضور روحانیت در عرصه های مختلف دشمن را عصبانی کرده و با رعایت تقوا روزبه روز بین مردم عزیزتر می شود.

آیت الله فلاحتی به طرح و برنامه اندیشکده های آمریکا و اروپا در ایجاد فاصله بین مردم و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: پس از ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی دشمن به این نتیجه رسیده برنامه ریزی آنها در دانشگاه ها و برای دانشجویان تاثیری نداشته و اشتباه کردند.

آیت الله فلاحتی در دیدار با امام جمعه و استادان حوزه علمیه رامسر1

سرمایه گذاری دشمن در حوزه های علمیه شیعه

وی با اشاره به سرمایه گذاری دشمن در حوزه های علمیه شیعه، بیان کرد: امر مذکور تاثیرگذاری و اهمیت کار روحانیت را نشان می دهد.

نماینده ولی فقیه در گیلان، روحانیت را دلیل محدثه و ماندگاری انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: روحانیت قشر تاثیرگذار در جامعه است و این امر نشان می دهد ملت ایران نسبت به علمای دین وفادار هستند.

عصبانیت دشمن نسبت به حضور روحانیت در جامعه

آیت الله فلاحتی به عصبانیت دشمن نسبت به حضور روحانیت در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: مردم وابسته به علمای دین هستند و این نشان دهنده عمیق کینه دشمن نسبت روحانیت است.

وی با بیان اینکه جوان امروز به دنبال الگو و اسوه است، اظهار کرد: روحانیون الگوهای دوران دفاع مقدس را به نسل امروز معرفی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه