English

نماینده ولی فقیه در گیلان:

خودسازی نخستین امر مهم در دوران طلبگی است

نماینده ولی فقیه در گیلان در جمع علمای شیعه و سنی آستارا با تاکید بر رعایت نظم توسط طلبه ها در حوزه های علمیه، بیان کرد: خودسازی نخستین امر مهم در دوران طلبگی است.

خودسازی نخستین امر مهم در دوران طلبگی است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در جمع علمای شیعه و سنی آستارا در حوزه علمیه ولی عصر(عج) این شهر با اشاره به گزارش این حوزه علمیه اظهار کرد: حوزه علمیه آستارا جزو پیشگامان حوزه های علمیه کشور محسوب می شود و این موضوع امیدوار کننده است.

دشمنان به دنبال آتش افروزی بین مسلمانان هستند

وی وحدت، اتحاد و کنار هم بودن را نشان دهنده جریان شناسی علمای شیعه و سنی عنوان کرد و افزود: در دنیای امروز دشمنان به دنبال آتش افروزی بین مسلمانان هستند تا بتوانند به اهداف خود برسند.

دیدار آیت الله فلاحتی با علمای شیعه و سنی استارا

امام جمعه رشت در ادامه با تاکید بر رعایت نظم توسط طلبه ها در حوزه های علمیه، بیان کرد: خودسازی نخستین امر مهم در دوران طلبگی است.

آیت الله فلاحتی، ریزش برخی از افراد پس از انقلاب اسلامی را به دلیل دوری از خودسازی در دوران طلبگی و دانشگاهی دانست و تصریح کرد: تنها خوش فکری و کسب علم کافی نیست زیرا ممکن است کسانی آیت الله باشند اما آفت دین شوند و فعالیت طلبه ها باید در راستای رضای خداوند باشد.

رفتار طلبه باید برای رضای خداوند باشد

وی ادامه داد: اگر انسان به درستی تربیت نشود تخریب او بیش از سازندگی است.

دیدار آیت الله فلاحتی با +علمای شیعه و سنی استارا

نماینده ولی فقیه در گیلان، وجود احتکار، حقوق های نجومی و خیانت توسط برخی از روحانیون و افراد دانشگاهی در جامعه را به دلیل بی توجهی به خودسازی عنوان کرد و گفت: رفتار طلبه باید برای رضای خداوند باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه