English

نماینده ولی فقیه در استان گیلان:

مداحان احیاگر غرور ملی مردم باشند

نماینده ولی فقیه در گیلان بر استفاده مداحان از کوچک ترین شرایط برای ترویج پیام اسلام تاکید کرد و گفت: مداحان باید احیاگر غرور ملی مردم باشند.

مداحان احیاگر غرور ملی مردم باشند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با جمعی از مداحان بسیجی گیلان با اشاره به اینکه مداحی اهل بیت(ع) امری بسیار مقدس و پاک است اظهار کرد: هیچ معیار ارزشی برای سنجش مداحی اهل بیت(ع) در دنیای مادی وجود ندارد و مقایسه آن با معیارهای مادی بی معنا است.

وی، درک مقام ولایت از عمق جان برای مداحان را حایز اهمیت عنوان کرد و افزود: زمانی می توانیم در زمره مادحین قرار بگیریم که ابتدا خود متاثر واقعی شویم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه گاهی مواقع یک کلمه انسان را متحول می کند، تصریح کرد: اگر فردی متحول شود این امر می تواند تمام زندگی او را متحول می کند.

آیت الله فلاحتی متذکر شد: مداحان قبل از ذکر هر مدح و مصیبتی به امام زمان (عج) توسل داشته باشند تا مخلص شوند.

وی با تاکید براینکه مداحان با وضو ذکر اهل بیت (ع) داشته باشند، بیان کرد: مطالعه برای ارتقای آگاهی مداحان به خواندن مقتل های خاص حایز اهمیت است.

مداحان از کوچک ترین شرایط برای ترویج پیام اسلام استفاده کنند

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه مداحان از کوچک ترین شرایط برای ترویج پیام اسلام استفاده کنند، یادآور شد: حفظ هنجارها در مداحی ها مهم است.

آیت الله فلاحتی، خواستار نام بردن شهدای انقلاب اسلامی در مداحی ها شد و اظهار کرد: جامعه مدیون نظام و انقلاب است ضمن اینکه نام بردن از جوانان در مدیحه سرایی ها موجب این قشر از جامعه می شود.

وی با بیان اینکه علاقمندیم مردم در مداحی ها احساس غرور ملی و مذهبی کنند، تصریح کرد: مداحان احیاگر غرور ملی در مردم باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی