English

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی:

وزیر آموزش و پرورش با حیثیت فرهنگیان بازی نکند

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از اتفاقات مرتبط با لغو حکم یکروزه مدیر تازه منصوب ومعارفه شده آموزش و پرورش این شهرستان از وزیر آموزش و پرورش خواست با حیثت فرهنگیان بازی نکند.

وزیر آموزش و پرورش با حیثیت فرهنگیان بازی نکند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران و به نقل از دفتر نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، حسین نیازآذری با تاکید براینکه انتصاب و انتخاب مدیر شهرستان حق وزارتخانه است و با تصمیمات و پیشنهادات ستاد وزارت متبوع، استاندار مازندران و مدیرکل آموزش پرورش مازندران همراهی داشته ام اظهار داشت: بی ثباتی مدیریتی آموزش و پرورش شهرستان بابل محصول ناکارآمدی وزیر آموزش و پرورش است و ایشان باید در خانه ملت پاسخگو باشد.

نیازآذری با عذرخواهی از فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده های دانشگر شهرستان بابل به خاطر بی تدبیری وزیر آموزش و پرورش از رئیس جمهور خواست با مقدرات این شهرستان بازی نشود.

نماینده مردم بابل در مجلس با تصریح اینکه دستگاه تعلیم و تربیت نباید وجه المصالحه مطامع اشخاص و کشمکش جریان های سیاسی شود از وزیر آموزش و پروش خواست استقلال رای داشته باشد و آرامش را به آموزش و پرورش بابل برگرداند.

عضومجمع نمایندگان مازندران درخانه ملت لغو حکم مدیر تازه منصوب شده آموزش و پرورش بابل را رویه ای غیراخلاقی و بی احترامی به فرهنگیان دانسته و افزود: چرا وزیر با حیثیت همکارانش بازی می کند و آبروی یک انسان شریف، متعهد، انقلابی و ارزشی که از فرهنگیان و مدیران توانمند دستگاه تعلیم و تربیت و از هنرمندان و ستایشگران اهل بیت عصمت و طهارت بوده را در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاراج کرده است.

 نماینده بابل افزود: متاسفانه وزارت خانه دو ماه پیش نیز متاثر از فشار و دخالت فردی خاص در اقدامی عجولانه و غیر اخلاقی حکم مدیر پیشکسوت و اخلاق مدار قبلی را علیرغم مخالفت روسای ادوار و بزرگان فرهنگی شهرستان در آستانه بازنشستگی لغو می کند و سپس حکم انتصابی مدیر جدید را یکروزه تغییر می دهد و چند ماه اداره بزرگ ترین نهاد تعلیم و تربیت استان مازندران را در التهاب و بی ثباتی قرار داده است.

 نماینده مردم بابل در مجلس خاطرنشان کرد: من این اقدام وزیر را خلاف اخلاق می دانم و برای صیانت و دفاع از کرامت انسانی و منزلت فرهنگیان از رسالت نظارتی و پارلمانی جهت اصلاح  روندهای نادرست استفاده خواهم کرد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از مشکلات رفاهی و معیشتی معلمان گفت: بخش اعظم مشکلات فرهنگیان محصول مقامات ضعیف این وزارتخانه می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه