English

پرداخت ۸۵۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد هرمزگان

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از هشت هزار و 500 فقره تسهیلات به ارزش حدود ۴۹ میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد پرداخت‌شده است.

پرداخت ۸۵۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «کرامت ملایی» اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴۹ میلیارد تومان تسهیلات با کارمزد ۳ درصد و در قالب طرح‌های اشتغال و خودکفایی، کارگشایی و کمک به زندانیان غیر عمد به مددجویان کمیته امداد پرداخت شد.

وی افزود: نیمی از این مبلغ از منابع درون صندوق تأمین‌شده است و نیمی دیگر نیز در قالب امضای تفاهم‌نامه همکاری با بانک مهر، توسط این بانک پرداخت‌شده است.

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان هرمزگان در تشریح میزان پرداخت تسهیلات گفت: سقف پرداخت تسهیلات اشتغال و خودکفایی در این صندوق ۳۰ میلیون تومان، تسهیلات کارگشایی (درمان، هزینه تحصیلی، جهیزیه و...) تا سقف ۱۰ میلیون تومان و تسهیلات جرائم غیر عمد و دیه زندانیان بابت بدهی مالی نیز تا سقف ۱۰ میلیون تومان است.

وی از پرداخت هشت هزار و 500 فقره وام قرض‌الحسنه در بازه زمانی ۱۰ ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: از این میزان ۷ هزار فقره مربوط به وام‌های خرد و کارگشایی و یک هزار و 500 فقره نیز مربوط به تسهیلات اشتغال و خودکفایی بوده است.

ملایی هدف از تأسیس صندوق قرض‌الحسنه ولایت را ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه عنوان کرد و افزود: پرداخت حداکثری وام‌های قرض‌الحسنه به‌صورت هدفمند، بهینه و اثر در جهت توانمندسازی اقشار ضعیف جامعه دیگر هدف مهم این صندوق قرض‌الحسنه است.

وی همچنین از اتصال صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به شبکه شتاب خبر داد و گفت: کلیه خدمات نوین بانکداری از طریق این صندوق قابل انجام است و مشارکت خیرین و افتتاح حساب در این صندوق می‌تواند به ما در اجرای این امر خداپسندانه قرض‌الحسنه کمک کند.

گفتنی است صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از سال ۹۵ و پس از اخذ مجوز از سوی بانک مرکزی فعالیت خود را آغاز کرده و در همین مدت کوتاه آثار مثبتی از خود برجای گذاشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه