English

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان در دیدار با استاندار گیلان بیان کرد:

پرداخت ۲۰۷ میلیارد تومان مستمری به مددجویان کمیته امداد گیلان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان به 3 برابر شدن رقم مستمری پرداختی به مددجویان کمیته امداد در دولت تدبیر و امید اشاره و خاطرنشان کرد: در 10 ماهه نخست امسال 207 میلیارد تومان مستمری به مددجویان کمیته امداد گیلان پرداخت شده است.

پرداخت  207 میلیارد تومان مستمری به مددجویان کمیته امداد گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان در دیار با استاندار گیلان با اشاره به اینکه 192 هزار نفر در قالب 116 هزار خانوار در گیلان تحت پوشش این مجموعه قرار دارند گفت: تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی برای مددجویان کمیته امداد از 15 میلیون تومان به 30 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است که در راستای توانمندسازی واقعی آنان اقدام می‌شود.

3 برابر شدن رقم مستمری پرداختی به مددجویان کمیته امداد

 اهرابی به 3 برابر شدن رقم مستمری پرداختی به مددجویان کمیته امداد در دولت تدبیر و امید اشاره و خاطرنشان کرد: در 10 ماهه نخست امسال 207 میلیارد تومان مستمری به مددجویان کمیته امداد گیلان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان1

وی به احداث هزار واحد مسکونی با حمایت‌های اعتباری دولت و همکاری قرارگاه سازندگی سپاه در سال گذشته برای مددجویان کمیته امداد اشاره کرد و افزود: در سال جاری نیز هزار واحد دیگر در حال احداث است.

بیش از 50 درصد مددجویان این مجموعه را روستاییان تشکیل می‌دهد

مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه بیش از 50 درصد مددجویان این مجموعه را روستاییان تشکیل می‌دهد گفت: ماندگاری این افراد در روستاها از اهداف ماست و در این خصوص قدردان نگاه حمایتی مجموعه استانداری و دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان در راستای تقویت زیرساخت‌ها هستیم.

افزایش 120 درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد

وی همچنین از افزایش 120 درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد در 10 ماهه نخست امسال خبر داد و افزود: در این مدت حدود 87 میلیارد تومان از طریق مردم به مجموعه کمیته امداد کمک شده است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه