English

در سال جاری تاکنون محقق شد؛

اعزام ۴۷۴۴ مددجوی گیلانی به مشهد مقدس، قم و عتبات عالیات

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار هزار و ۷۴۴ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد گیلان در قالب اجرای طرح شوق زیارت و با حمایت خیران به مشهد مقدس، قم و عتبات عالیات اعزام‌شده‌اند.

اعزام ۴۷۴۴ مددجوی گیلانی به مشهد مقدس، قم و عتبات عالیات

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد استان گیلان در مراسم بدرقه ۳۲۰ نفر از مددجویان زائر حرم امام رضا (ع) گفت: این مددجویان شامل مادران و دختران تحت حمایت هستند که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر و برای اولین بار به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) اعزام می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه زیارت حرم پاک و سرشار از معنویت اهل‌بیت (ع) تاثیرفراوانی بر جان زائر می‌گذارد افزود: هر کس به‌اندازه ظرفیت خود از آن چشمه جوشان معنویت می‌نوشد و نتیجه زیارت غم‌ها و اندوه برجا مانده از مشکلات مادی و دنیوی را از جان زائران می‌زداید.

اعزام چهار هزار و ۷۴۴ نفر از مددجویان  به مشهد مقدس

اهرابی از اعزام چهار هزار و ۷۴۴ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد گیلان در قالب اجرای طرح شوق زیارت به مشهد مقدس، قم و عتبات عالیات خبر داد و گفت: این مددجویان با حمایت خیران به اماکن زیارتی اعزام‌شده‌اند و به مدت پنج روز علاوه بر زیارت از برنامه‌های آموزشی هم بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه مبارکه فجر ۲۰۰ نفر دیگر از مددجویان این نهاد به شهر قم و جمکران اعزام خواهند شد.

زنان و مادران از ارزش بالایی نزد خدای متعال برخوردار هستند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید مهدوی، مدیر آستان قدس رضوی در گیلان بابیان اینکه زیارت بارگاه اهل‌بیت (ع) آثار فرهنگی و دینی دارد گفت: امدادگران کمیته امداد واسطه فیض هستند و مددجویان باید نهایت بهره معنوی را از این سفر زیارتی ببرند.

وی با اشاره به اینکه از دامن مادران وزنان، شهدایی همچون شهید حججی پرورش پیداکرده‌اند افزود: زنان و مادران از ارزش بالایی نزد خدای متعال برخوردار هستند و باید قدر این ارزش را بدانند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی با تأکید بر اینکه هر کس از سر میل و رغبت به زیارت حرم حضرت رضا (ع) مشرف شود روز قیامت مورد شفاعت آن حضرت قرار می‌گیرد تصریح کرد: کمیته امداد شرایط سفر را برای افرادی که توان پرداخت هزینه‌های سفر زیارتی را ندارند فراهم می‌کند و این عمل بسیار خداپسندانه‌ای است که رضای الهی را به دنبال دارد.

 طرح شوق زیارت با مشارکت خیران و باهدف اعزام مددجویان و نیازمندانی که تاکنون موفق به زیارت حرم رضا (ع)، قم، جمکران و عتبات عالیات نشده‌اند اجرا می‌شود و نیکوکاران میتوانند با شماره گیری کد دستوری #۰۱۳*۸۸۷۷* و یا مراجعه به ادارات کمیته امداد در این کار خیر مشارکت نمایند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه