English

مدیرکل کمیته امداد گیلان خبر داد:

واگذاری هزار واحد مسکن مددجویان گیلانی تا پایان سال جاری / بهره برداری ۲۱۹ واحد در دهه فجر

هزار واحد مسکونی تا پایان امسال به مددجویان واگذار می شود که هم‌زمان با دهه مبارک فجر ۲۱۹ واحد از این واحدهای مسکونی با زیر بناء ۱۲ هزار و ۷۵۶ مترمربع و با مبلغ ۱۰ میلیارد و ۹۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

واگذاری هزار واحد مسکن مددجویان گیلانی تا پایان سال جاری / بهره برداری 219 واحد در دهه فجر

عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد گیلان صبح امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان در گفتگو با خبرنگار موج با اشاره به خدمات چهل ساله این نهاد به نیازمندان گفت: یکی از موضوعات مهم در توانمندسازی خانوارها تهیه مسکن مناسب برای مددجویانی است که فاقد مسکن هستند و یا مسکن مناسب ندارند.

وی داشتن سرپناه مناسب را یکی از خواسته های بحق محرومان دانست و افزود: امیدواریم این مهم با حمایت و همدلی بیشتر دولت و نیکوکاران به ویژه خیران مسکن سازبه طور کامل محقق شود.

اهرابی با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در گیلان تصریح کرد : این نمایشگاه به مناسبت چهلمین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی دایر شده که شامل 44 غرفه از دستاوردها و خدمات سازمان ها و نهادهای استان است.

 مدیرکل کمیته امداد گیلان بابیان اینکه هزار واحد مسکونی با اعتبار 38 میلیارد تومان و با زیربناء میانگین هریک حدود 50 متر مربع تا پایان امسال به مددجویان واگذار می شود خاطرنشان کرد: هم‌زمان با دهه مبارک فجر ۲۱۹ واحد از این واحدهای مسکونی با زیر بناء ۱۲ هزار و ۷۵۶ مترمربع و با مبلغ ۱۰ میلیارد و ۹۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

اهرابی افزود: این واحدهای مسکونی شامل ۹۲ واحد روستایی و ۱۲۷ واحد شهری با مشارکت خیران مسکن‌ساز استان برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در سطح گیلان است که به آن‌ها واگذار می‌شود.

وی تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان شهری و روستایی و همچنین ساخت سرویس بهداشتی را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد گیلان در سال جاری عنوان کرد و گفت: اتمام تعمیر و بازسازی سه هزار و ۹۰۰ مسکن مددجویان شهری و روستایی همراه با سرویس بهداشتی در دستور کار این نهاد قرار دارد.

اهرابی با اشاره به بهره‌برداری ۴۷۲ واحد مسکونی در هفته دولت سال جاری خاطرنشان کرد: از این پروژه‌های عمرانی ۳۵۲ واحد مسکن روستایی و ۱۲۰ واحد شهری درمجموع با زیربناء ۲۲ هزار و ۲۷۴ مترمربع و با هزینه ۱۴ میلیارد و ۳۹۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است که تحویل مددجویان داده شد.

شایسته ذکر است از دو هزار و ۳۰۰ واحد مسکن در حال اجرا، هزار و ۲۷ واحد مسکن روستایی است که با مشارکت سپاه در حال ساخت است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی