English

در پیامی؛

نماینده ولی فقیه در لرستان، درگذشت حجت الاسلام سید محمد صدری را تسلیت گفت

آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد به مناسبت درگذشت حجت الاسلام سید محمد صدری، پیام تسلیتی صادر کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان، درگذشت حجت الاسلام سید محمد صدری را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، ، در پی درگذشت حجت الاسلام سید محمد صدری از روحانیون وارسته شهر خرم‌آباد، آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد پیام تسلیتی صادر کرد.

سید محمد صدری

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُون

درگذشت روحانی وارسته حجت الاسلام و المسلمین سید محمد صدری قائم مقام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان موجب تأثر و تالم گردید.

تلاشهای فرهنگی اجتماعی و تبلیغی ایشان در حوزه امیر المومنین (علیه السلام) و اداره مهمترین مسجد شهر و بنیاد مسکن برکسی پوشیده نیست.

این روحانی جلیل القدر همواره با عزت نفس، ساده و با قناعت زندگی کرد و هرگز در دفاع از انقلاب و ولایت و رهبری کوتاهی نکرد.

اینجانب ضایعه درگذشت این عالم دینی را به عموم مردم ولایتمدار استان و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض میکنم و از خداوند متعال صبر و اجر برای بازماندگان و علو درجات برای آن مرحوم مسئلت دارم.

 سید احمد میرعمادی                                 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان

گفتنی است سید محمد صدری، امام جماعت مسجد حضرت صاحب الزمان(عج)، قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و فرزند مرحوم آیت الله سید یدالله صدری بود که صبح امروز بعد از تحمل یک دوره بیماری سرطان، چشم از جهان فروبست و به لقاءالله پیوست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    گفتم برای رفتنت شعری بگویم
    دیدم که جای خالی ات پرکردنی نیست

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه